Diváci počas jesenných prázdnin uprednostnili program TV JOJ
BRATISLAVA 2. novembra – Sviatočné dni sa JOJ Group vydarili, televízia bola lídrom trhu celodenne aj v prime time v posledný októbrový, aj prvý novembrový deň. Noviny TV JOJ navyše dosiahli svoj polročný rekord – najvyššiu sledovanosť v obchodnej cieľovej skupine od marca 2017.
JOJ Group bola so svojimi výkonmi v utorok aj v stredu lídrom trhu v rámci obchodne dôležitej cieľovej skupiny v hlavnom vysielacom čase i celodenne. Pre univerzálne publikum bola včera jednotkou v prime time s vysokou, až 14,5 % sledovanosťou.
Úspešný október zavŕšila televízia JOJ s prázdninovým programom, ktorý sa umiestnil na prvých priečkach rebríčka TOP programov. Najsledovanejším nespravodajským programom v CS 12-54 sa stala kinopremiéra animovanej komédie Mimoni, ktorá dosiahla 9,5 % rating, lídrom trhu bola aj pre mladších divákov. Napríklad ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov zaznamenali vysoko nadpriemernú, až 15,8 % sledovanosť, mladšie diváčky v CS 35-44 dosiahli 40,1 % share a muži v rovnakom veku dokonca až 45,6 % podiel na trhu.
V prvý novembrový deň sa JOJke vydaril sviatočný program a navyše dosiahla svoje polročné rekordy v celodenných výkonoch a sledovanosti v CS 12-54. Hlavná spravodajská relácia, Noviny TV JOJ, včera takisto zaznamenala svoju najvyššiu sledovanosť od marca tohto roka v komerčnej cieľovke s 11,1 % ratingom, v CS 12+ si vyslúžila až 14,9 % sledovanosť a 29,7 % share, keď si ju nenechalo ujsť 699-tisíc divákov. Celkovo včera zasiahli Noviny až 994-tisíc slovenských divákov (AvRch v CS 12+).
Najsledovanejšími nespravodajskými reláciami dňa v CS 12-54 boli včera opäť filmy na JOJke, nielen v prime time, ale tiež v access prime. Hačikó: Príbeh psa si večer vyslúžil 8,8 % rating a 27,8 % share u mladých a 9,2 % sledovanosť a 29,7 % podiel celkovo. Najsilnejšou cieľovkou boli ženy v CS 45-54 s 12,9 % ratingom, diváčky v CS 35-44 dosiahli 12,7 % sledovanosť. Podvečerný film Cumlikátor predbehol aj večerný program konkurencie so 7,6 % ratingom a 24,5 % podielom na trhu v CS 12-54.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group
www.prservis.sk; email: prservis@sita.sk