Deti sa môžu učiť angličtinu s rozprávkami Walta Disneyho
BRATISLAVA 17. marca – Deťom na Slovensku pomôžu od marca v učení anglického jazyka obľúbené rozprávkové postavičky. Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s., totiž spúšťa kampaň so značkou Disney. Zákazníci za každých 10 nákupu dostanú zdarma balíček anglicko-slovenských kartičiek s rozprávkovými hrdinami, ktoré môžu vkladať do veľkého zberateľského albumu.
„Disney kampaň nemá len zberateľský rozmer. Rovnako obsahuje i náučnú rovinu – učenie anglického jazyka zábavnou formou alebo ako viesť deti k zdravému stravovaniu. Na špeciálnej webstránke sa napríklad deti hravo dozvedia, aké potraviny sú pre ne zdravé,“ vysvetlila Andrea Lapuniková, marketingová riaditeľka spoločnosti Tesco Stores SR, a. s.
V albume budú okrem rozprávok aj texty detských anglických pesničiek, ktoré si zákazníci môžu dokúpiť na hudobnom CD a tým zábavu pri učení zvýšiť. „Moja 3,5-ročná dcérka chodieva do škôlky, kde sa detičky učia angličtinu aj formou pesničiek a ona zbožňuje spievať. Tak sa napríklad naučila veľmi rýchlo počítať po anglicky,“ uviedla Katarína Lovasová, mamička z Bratislavy.
Podľa lektorky anglického jazyka Jany Dzurillovej je pre deti veľmi dôležité, aby angličtinu vnímali nenútenou formou. „Deti sa nevedia dlho sústrediť, preto musia byť metódy využívané pri výučbe detí a dospelých veľmi odlišné. Pokiaľ otvárame kurz anglického jazyka pre deti, je to viac-menej o hraní sa. Počúvame pesničky, pozeráme rozprávky a taktiež veľa kreslíme. Hra spojená so zážitkom je najúčinnejšou formou učenia sa pre detičky,“ dodala Jana Dzurillová.
Zberateľská hra Tesco s postavičkami Walta Disneyho je nenáročná, časovo nezaťažuje deti ani dospelých, zároveň prináša nové možnosti na upútanie pozornosti ratolestí hravou formou. Deti aj dospelí môžu kartičky a albumy v Tescu zbierať do konca apríla. „Veľmi sa mi na súťaži páči, že deti si cez kartičky vizuálne zapamätajú aj slovíčka a budú vedieť, ako sa píšu, čo je v angličtine veľmi dôležité,“ povedala mamička Dáša Luknárová z Nitry. Súčasťou kampane je i súťaž pre základné školy. Dve školy vyhrajú športový deň i s výletom pre jednu triedu.
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ax