Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
13. septembra 2012 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Deň otvorených dverí v pivovare Hurbanovo už o 10 dní!

BRATISLAVA 13. septembra – Najväčší pivovar na Slovensku v Hurbanove už o 10 dní otvorí brány pre všetkých milovníkov piva a dobrej zábavy. Počas Dňa otvorených dverí je pre nich v sobotu 22. septembra 2012 pripravený bohatý program vrátane interaktívnych prehliadok pivovaru či vystúpení hudobných skupín Billy Barman, Hex a Desmod. HEINEKEN Slovensko bude zároveň dohliadať na to, aby sa návštevníci na podujatí zabávali zodpovedne. V rámci svojho programu Pite rozumne odštartuje aj novú aktivitu „MÁŠ UŽ DOSŤ na to, aby si pil rozumne?“ zameranú na zamedzenie predaja piva mladistvým.

Kto v sobotu 22. septembra 2012 zavíta do areálu najväčšieho a najmodernejšieho pivovaru na Slovensku v Hurbanove, určite neoľutuje. Na všetkých priaznivcov zlatého moku tu čaká program, v ktorom sa dozvedia všetko dôležité o svojom obľúbenom nápoji a výborne sa zabavia. „Veríme, že nás počasie opäť nesklame a v areáli nášho pivovaru po roku znovu zažijeme pravú festivalovú atmosféru,“ hovorí Jana Hypšová, manažérka pre korporátne vzťahy spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Máš už dosť?
Deň otvorených dverí v Hurbanove je v prvom rade o dobrej zábave, no aj zabávať sa treba vedieť zodpovedne. Preto už tradične pevné miesto na podujatiach spoločnosti HEINEKEN Slovensko má podpora zodpovednej konzumácie alkoholu prostredníctvom aktivít programu Pite rozumne. Počas Dňa otvorených dverí spoločnosť odštartuje novú aktivitu s názvom „MÁŠ UŽ DOSŤ rokov na to, aby si pil rozumne?“, ktorou chce zamedziť predaju piva mladistvým. Mladí ľudia sa preto pri objednávke piva v stánkoch na podujatí môžu stretnúť s otázkou ohľadom svojho veku, ktorý musia preukázať občianskym preukazom. Ak majú nad 18 rokov, od predajcu dostanú na ruku náramok, aby pri ďalšom nákupe nemuseli opäť odpovedať na rovnakú otázku. „U mladých ľudí na prahu dospelosti je často ťažké určiť vek iba podľa vzhľadu. Personál v predajných stánkoch preto vyškolíme tak, aby preukaz totožnosti alebo preukázanie sa náramkom žiadali od mladých, ktorých vek odhadnú na 25 rokov či menej,“ hovorí Jana Hypš
ová a dodáva: „Problematiku konzumácie alkoholu u mladistvých považujeme za pálčivú tému. Z krátkeho prieskumu, ktorý sme prostredníctvom dotazníkov realizovali počas festivalu Bažant Pohoda na vzorke 178 respondentov nám vyplynulo, že až 52,2 % opýtaných vyskúšalo alkohol skôr, ako dovŕšilo 15 rokov. Len 2,2 % uviedlo, že ho vyskúšalo po dosiahnutí 18 rokov.“

Pivo áno, ale zodpovedne
V areáli pivovaru sa budú zároveň počas podujatia pohybovať IQ hliadky v kostýmoch policajtiek, ktoré budú prostredníctvom dychovej skúšky merať u záujemcov hladinu alkoholu v krvi. Tí, ktorí sa zabávajú zodpovedne, dostanú od príjemných policajtiek malý darček.

Aktivity programu Pite rozumne sa na podujatí zamerajú aj na vzdelávanie v oblasti prevencie alkoholu za volantom. V IQ stane budú pre záujemcov pripravené špeciálne okuliare simulujúce videnie pri hladine 1.3 promile alkoholu v krvi. S okuliarmi na očiach si budú môcť návštevníci vyskúšať schopnosť prejsť po rovnej čiare, alebo cez kužeľovú dráhu pri zmenenom vnímaní, a na vlastnej koži sa tak presvedčiť, že ani menšie množstvo alkoholu za volantom jednoducho nie je „v pohode“. „Z výsledkov nášho prieskumu vyplýva, že až takmer 20% respondentov by si za volant sadlo aj po požití alkoholu,“ hovorí J. Hypšová a dodáva: „Na podujatí Deň otvorených dverí sa takto prostredníctvom aktivít programu Pite rozumne zameriavame na prevenciu v troch dôležitých oblastiach súvisiacich so zodpovednosťou pri konzumácii alkoholu. Aj to je dôkazom toho, že spoločenská zodpovednosť je pre HEINEKEN Slovensko skutočne veľmi dôležitou oblasťou.“

Tešíme sa na stretnutie všetkých milovníkov kvalitného piva a dobrej zábavy v sobotu 22. septembra v areáli pivovaru HEINEKEN Slovensko v Hurbanove!

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

F&F a Tesco Online nákupy sú opäť najdôveryhodnejšie značky Slovákov Po Dobre, Smrti, či Snoch prichádza Mágia ako zdroj zla

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.