Čo je drahý zubár?
BRATISLAVA 31. júla – Všetko je o prístupe a ľudskej prirodzenosti. Debaty o zuboch? Začnú pri tom, kedy naposledy sme sedeli v kresle a skončia pri konštatovaní, že zubári sú drahí. O auto sa staráme viac ako o seba, na dovolenku minieme majland a na cestovné poistenie zabudneme, robíme lacné kompromisy, ktoré situáciu riešia iba načas, na chvíľu. Na ich zbierke často prerobíme viac ako na rozumnom a profesionálnom riešení.
Keď už to musí byť!
O potrebe a význame prevencie sa presvedčíme až vtedy, keď nás v noci rozbolí desať rokov otvorená stolička, navštívime pohotovosť, ak nejaká v meste existuje, alebo vydržíme do rána na ružových pilulkách a odhodláme sa zájsť k zubárovi.
Problém sa netýka iba zubov, problém sa týka celého organizmu. Všetko je o prístupe. Pacienta i lekára. „Pohotovostnú službu poskytujeme nielen našim pacientom, ale komukoľvek, kto má problém. Nemusí chodiť od jednej nemocnice k druhej, kontakt je dostupný na stránke našej kliniky. Stačí zavolať. Cez týždeň, počas víkendu, cez prázdniny,“ vysvetľuje Alexander Schill stomatológ a majiteľ kliniky v Bratislave a v Žiline. Ak máte možnosť okamžite ísť k zubnému lekárovi, ktorý vás odborne ošetrí a na svoj výkon poskytne garanciu, má najmodernejšiu techniku, zub zachráni – navyše v peknom prostredí a bez problému s parkovaním … Nenadarmo sa hovorí, ak sa niečoho bojíme, stačí sa toho dotknúť. A zubár by rozhodne nemal byť pre nás nočnou morou. Starať sa o zuby znamená starať sa o zdravie celého tela. Kto si prešiel akýmkoľvek zápalom v ústach vie, o čom hovoríme.
Keď nefunguje, reštartnite!
Keď bolí, vytrhneme! Aj takto by bolo možné parafrázovať základnú vetu v slovníku IT špecialistov. Záchovná stomatológia vo svojom prívlastku nesie podstatu – liečiť čo je choré a zachovať čo je možné. Je jednou zo základných oblastí zubného lekárstva. Zaoberá sa korigovaním defektov zubov (plombami, koreňovými výplňami), ale aj prevenciou v podobe pečatenia a podpory ústnej hygieny. „Trendom stomatológie je zachovať vlastné zuby čo najdlhšie, pravidelné prehliadky sú dôležité, lebo problém dokážeme zachytiť v zárodku. Aj zákrok, a teda čas strávený v kresle je vtedy kratší. Ale ak prídete s vážnym problémom, môžem vás ubezpečiť, že ho vyriešime. Robíme všetky zdravotné výkony vrátane chirurgických.“ Všetko je o prístupe.
S tým len dožiť …
… konštatoval istý zubár z Nových Zámkov pri pohľade na žlté tetracyklínové zuby dvadsaťročnej dievčiny. Od prvého stretnutia po piate stihol vyrobiť v ústach provizórium, ktoré v podobe výplní z nekvalitných materiálov doslúžilo skôr, ako sa stihla vydať. „Ak majú šikovní lekári v rukách všetky dostupné stomatologické technológie a vedia s nimi pracovať, máte záruku dobrého výsledku. U nás máme na jednom mieste panoramatický röntgen pre 2D snímok, CT prístroj pre 3D obrázok, robot na modelovanie keramických náhrad mnohých odtieňov na počkanie, mikroskop a mnohé iné zariadenia, vďaka ktorým vieme pracovať presne. Naši klienti nemusia nikam chodiť po snímky a nemusia čakať na keramickú náhradu z laboratória. Je úžasné, ako nám moderná doba v oblasti technológií pomáha. Ak hovorím „nám”, myslím tým aj lekárov, aj pacientov. Výsledok našej práce je totiž trvácny, funkčný a estetický,“ vysvetľuje A. Schill.
Viem, do čoho idem
Ak ste sa napríklad po noci strávenej na pohotovosti rozhodli, že v liečbe chcete pokračovať „u Schilla“, na prvom stretnutí to vyzerá asi takto: Vyplníte spoločne s asistentkou dotazník. Asistentka vám vysvetlí ako klinika funguje, oboznámi vás so zubnou ambulanciou. Z tímu si môžete vybrať ošetrujúceho zubára. Pri úvodnom, vstupnom vyšetrení zaznamenajú stav vášho chrupu, slizníc, uzlín, jazyka, kĺbov a slinných žliaz. Súčasťou vstupného zubného vyšetrenia v Schill Dental Clinic štandardne aj RTG vyšetrenie. Toto všetko absolvujete na jednom mieste, bez stresu a dlhého čakania.
„Poskytujeme široké spektrum služieb a zákrokov – od najjednoduchších bežných ošetrení, cez estetické zákroky, až po zložité stomatochirurgické operácie. Využívame najmodernejšie metódy a technológie, ktoré vo významnej miere napomáhajú tomu, aby boli stomatologické výkony tak málo bolestivé ako to je možné. Navyše pacient vie, s čím má v rámci ošetrení a výkonov počítať. So svojim lekárom prejde plán, čo sa času, výkonov i financií týka. Žiadne prekvapenia sa nekonajú,“ dodáva A. Schill.
Všetko je o prístupe. Na výber máte.
www.schill.sk
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ax