Búrlivé víno aj Chlapi neplačú porazili denný seriál konkurencie
BRATISLAVA 28. mája – Mimoriadne úspechy skupiny Markíza pokračovali aj v utorok 27. mája 2014. Televízia Markíza odvysielala najsledovanejšie pôvodné seriály aj spravodajské relácie, na Dajto excelovali večerné filmy a diváci stanice Doma si nenechali ujsť ďalšie dve časti seriálového hitu Fatmagül.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal rodinný seriál Búrlivé víno. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 11,3 % a trhový podiel 32,1 %. Vychutnalo si ho 748-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Vynikajúco sa darilo aj podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 7,3 % a druhý najvyšší tohtoročný trhový podiel 36,1 %. V rebríčku sledovanosti dokonca predstihol aj konkurenčný denný seriál vysielaný v prime-time.
Medzi spravodajskými reláciami sa v utorok najlepšie darilo Športovým novinám (rating 9,2 % / share 32,3 % v 12-54) a Televíznym novinám (rating 9,2 % / share 37,2 % v 12-54). Absolútnu dominanciu na trhu si udržiava aj Teleráno (priemerný rating 2,3 % / priemerný share 44,4 % v 12-54), ktoré konkurenčnej rannej šou nedalo najmenšiu šancu.
Skupina Markíza v utorok obsadila aj prvé štyri priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc. Vysoko nadpriemerný počet divákov sa usadil do večerného kina na Dajto, ktoré ponúklo skvelú komédiu Nekecaj a pádluj! (rating 2,7 % / share 8,0 % v 12-54) a kultový akčný film Kill Bill 2 (rating 1,6 % / share 10,5 % v 12-54).
Divákov televízie Doma očaril príbeh krásnej Fatmagül (rating 2,0 % / share 6,4 % a rating 1,9 % / share 9,9 % v 12-54), k pravidelnej dvojporcii seriálu zasadli tradične v najhojnejšom počte.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,3 %) aj v prime-time (share 38,8 %).
PR oddelenie skupiny Markíza
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;mt