BILLA predáva mlieko aj mäso ekologickejšie
BRATISLAVA 14. novembra – Billa Slovensko (člen skupiny REWE) inštaluje postupne do svojich predajní uzatvárateľné chladiarenské boxy na mliečne a mäsové výrobky. Do konca roka by malo tieto ekologické vitríny dostať 30 predajní.
„Náš široký mliečny a mäsový sortiment nás núti ponúkať tovar v stále väčších chladiacich vitrínach a boxoch, čím nám neustále narastá spotreba energie, pričom jej časť zbytočne ochladzuje predajňu, prispieva k rastu emisií CO2 v ovzduší a v neposlednom rade zvyšuje naše náklady,“ hovorí Martina Kovacs, marketingová manažérka BILLA Slovensko. “Našou misiu je mať obchody priateľské k zákazníkom nielen cenou ale aj správaním sa voči životnému prostrediu, v ktorom žijeme.“
Predpokladaná úspora v 30-tich predajniach osciluje medzi 700 000 až 800 000 kWh elektrickej energie za rok, počas výroby ktorej by sa vyprodukovalo viac ako 540 ton oxidu uhličitého. Takéto množstvo by muselo v priebehu roka pohlcovať viac ako 14 000 stromov.
„V programe energetickej a ekologickej optimalizácia našich predajní budeme pokračovať aj v budúcom roku, podľa veľkosti predajne a jej spotreby chladených potravín. V každom prípade každá naša nová predajňa už bude takýmito uzatvárateľnými boxmi vybavená,“ dodáva Kovács.
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ax