BILLA pod značkou Slovenská farma predáva už aj mäso
BRATISLAVA 4. decembra – BILLA Slovensko (člen skupiny REWE) od včera v rámci svojej privátnej, garantovane slovenskej, značky Slovenská farma ponúka už aj čerstvé bravčové mäso z farmy v Mlynskom Seku, Lipová v okrese Nové Zámky.
„Označenie Slovenská farma, ktorá doteraz ponúkala len sezónne ovocie a zeleninu je našimi spotrebiteľmi veľmi vyhľadávaná. Navyše, podľa našich skúseností zákazníci najcitlivejšie reagujú na pôvod mäsa,“ hovorí Jaroslaw Szczypka, generálny riaditeľ BILLA Slovensko a Česká republika. “Ponúkať garantovane slovenské mäsové produkty je preto logický krok ďalšieho rozvoja Slovenskej farmy.“
Bravčové mäso Slovenská farma BILLA začala ponúkať vo vybraných 33 predajniach. Bude balené v ochrannej atmosfére, ktorá mu zabezpečí dlhšiu čerstvosť a zákazník ho ľahko nájde vďaka nezameniteľnej etikete, na ktorej nechýba podpis samotného farmára.
Od 4.12. 2013 tak na pultoch pribudne bravčové na guláš, bôčik, karé bez kosti, karé s kosťou, krkovička bez kosti, krkovička s kosťou, panenka, plece a stehno z ošípaných narodených a spracovaných na Slovensku. Vytvorením tejto značky BILLA priamo podporuje miestnych farmárov a spracovateľov mäsa a prispieva tak k podpore udržania a tvorby pracovných miest v regióne s nadpriemernou nezamestnanosťou.
„Myšlienka dodávať garantovane slovenské mäso vznikla dávnejšie no, okrem dlhodobej cenovej dostupnosti a schopnosti dodávať objednaný tovar v dostatočnom objeme sme tiež skúmali garancie dodávateľa na dlhodobé zabezpečenie kvality a domáceho pôvodu. Farma ošípaných firmy Tekro Nitra v Mlynskom Seku nás presvedčila,“ dodáva Szczypka.
„Sme radi, že sme v Bille našli chápajúceho a ústretového partnera,“ hovorí Ing. František Valášek, ktorý na svojej farme chová viac ako 7 000 ošípaných. „Všetky prasiatka sú narodené a chované v našom okrese, kde ich aj ďalej spracúvame a balíme. Našich 23 zamestnancov má na nejakú dobu o prácu postarané. Som pevne presvedčený, že domáce potraviny sú pre našich ľudí tie najlepšie. Najmä pre jednoduchú vysledovateľnosť a preukázateľnosť kvality ich chovu a spracovania,“ dodáva Ing. František Valášek.
„Navyše, pokiaľ sa preukáže a potvrdí záujem o slovenské mäso, sme pripravení slovenskému spotrebiteľovi, po nevyhnutných investíciách, vychovať ročne až 55 tisíc ošípaných,“ dodáva Ing. František Valášek.
Slovenská farma, okrem mäsa z Mlynského Seku, aktuálne ponúka jablká z Dunajskej Lužnej, cesnak z Kolárova, žltú cibuľu z Miloslavova, zemiaky Senca, hrušky z Hrušova, slivky zo Svodína, strapcové rajčiaky z Marcelovej a Novák, cuketu z Kolárova, zeleninovú papriku z Marcelovej a Mostovej, papriku kápiu z Marcelovej a gazdovskú kvasenú kapustu z Okoča a Zlatnej na Ostrove. Najpredávanejšími produktmi sú slovenské zemiaky a rajčiaky.
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ax