Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
29. septembra 2015 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

BILLA má novú kampaň pre deti

BRATISLAVA 28. septembra – BILLA Slovensko prišla na začiatku školského roka s novým detským programom. Vo všetkých predajniach ponúka knihu nálepiek Dobrodružné cestovanie v čase, vďaka ktorej môžu deti spoznávať históriu zábavnou formou a zažiť doslova magické cestovanie v čase. Za každých 10 eur nákupu v Bille získajú zákazníci balíček samolepiek, ktoré si môžu malí zberatelia do knihy vlepovať a postupne tak dokresľovať udalosti v dejinách. Ďalšie zábavné aktivity ako kvíz alebo hru nájdu deti na novej stránke www.cestacasom.sk

BILLA prináša ďalší príjemný bonus za nákup vo svojej sieti supermarketov. Po knihe nálepiek Dobrodružný oceán, ktorá sa stretla na jeseň minulého roka u detí s veľmi pozitívnou odozvou, majú zákazníci možnosť získať novú knihu nálepiek nazvanú Dobrodružné cestovanie v čase. Kniha obsahuje na 71 stranách množstvo zaujímavých informácií o dejinách ľudstva a deti môžu postupne zapĺňať prázdne miesta nálepkami. Dokopy na ne čaká až 210 nálepiek zobrazujúcich rôzne historické postavy a udalosti. Program Dobrodružné cestovanie v čase je výnimočný tým, že okrem zábavy má aj edukačný charakter, nakoľko deti a aj ich rodičia môžu hravou formou spoznávať históriu. Kniha môže zároveň poslúžiť aj ako pomôcka v školách na hodinách dejepisu.

Knihu nálepiek Dobrodružné cestovanie v čase si zákazníci zakúpia v každej predajni BILLA na Slovensku za výbornú cenu iba 1,99 eur. Balíček obsahujúci 5 nálepiek získajú zdarma za každých 10 eur nákupu v Bille či kúpou vybraných produktov.

Zberatelia, ktorí sa v predajniach BILLA preukážu kompletne vyplnenou knihou, dostanú certifikát a budú navyše zaradení do hry o rodinný zájazd do zábavného parku Legoland ako aj desiatky ďalších hodnotných cien.

BILLA pripravila v rámci kampane aj novú webovú stránku www.cestacasom.sk, kde si deti môžu otestovať svoje vedomosti či lúštiť kvíz z histórie. Rovnaké nálepky si majú deti možnosť vymeniť s ostatnými zberateľmi prostredníctvom burzy nálepiek. Týmto programom budú žiť na jeseň aj všetky obchody BILLA, kde na zákazníkov čakajú špeciálne stojany v tvare „magickej“ knihy alebo sarkofágu, ktoré slúžia ako stojan na knihy nálepiek a zároveň aj ako fotostena.

Program prebieha do 27. októbra 2015 alebo do vyčerpania zásob.

Viac info: www.cestacasom.sk

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

bx

K téme

Keď to v supermarkete žije aj po záverečnej: počas Noci v BILLA sa tradičné chute Slovenska spojili s tými modernými Odborníci odhalia skryté problémy detského zraku. Štartuje 8. ročník programu „Zdravé oči už v škôlke“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.