Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
19. júla 2012 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Automix.sk pozná výsledky veľkého automobilového prieskumu

BRATISLAVA 19. júla – Automobilový server Automix.sk, ktorý s mesačnou návštevnosťou viac ako 150 tisíc čitateľov patrí medzi lídrov automoto magazínov realizoval začiatkom leta na vzorke 6555 respondentov veľký prieskum, ktorého cieľom bolo zistiť názory a postoje čitateľskej verejnosti k aktuálnym motoristickým

Internetové médiá už tradične predstavujú hlavný zdroj, kde čitatelia čerpajú informácie o automobiloch a novinkách z motoristického segmentu. V aktuálnom prieskume deklaruje viac ako 63% opýtaných, že informácie z motoristického segmentu získava na slovenských automoto weboch, 35% z opýtaných sleduje informácie v slovenských časopisoch a necelých 18% sleduje zahraničné automoto stránky. Zo zahraničnej tlače čerpá informácie 13,4% z opýtaných.

Zlý stav ciest udáva ako najväčší problém motoristickej verejnosti 60,1% opýtaných, nezodpovednosť vodičov trápi 23,7% respondentov a takmer 8% sa sťažuje na nedokončenú diaľničnú sieť. Vysoké diaľničné poplatky udáva ako hlavný problém slovenských motoristov iba percento opýtaných.

Spotreba pohonných hmôt (67,4%) a cena automobilu (64%) sú dva hlavné parametre, ktorým motoristi pripisujú najvyššiu dôležitosť pri výbere automobilu. Za dôležité parametre považujú čitatelia aj dizajn vozidla (38%), veľkosť vnútorných priestorov (32%) a silu motora (31,3%). Medzi hlavné vlastnosti, ktoré oceňujú motoristi na automobile patrí bezpečnosť (77,7%), pohodlie (53%) a komfort (35,6%). Podľa respondentov veľkého automoto prieskumu najobľúbenejšími kategóriami vozidiel na Slovensku sú kombi (26,8%) a sedan (20,2%) a čitatelia sa najviac zaujímajú o automobily značiek Škoda, VW, BMW, Audi, Peugeot, Kia, Renault a Opel.

„Prieskumy, ktoré pravidelne realizujeme na našich online médiách nám poskytujú množstvo cenných informácií priamo od používateľov. Aj na základe čitateľských preferencií z prieskumu prispôsobujeme obsah populárneho magazínu Automix.sk, tak aby vyhovoval najnovším požiadavkám a očakávaniam motoristickej verejnosti“, hovorí produktová riaditeľka Centrum Holdings na Slovensku, Marcela Hlavatá.

Denne aktualizované novinky zo sveta motorizmu, exkluzívne redakčné testy vozidiel, rozsiahle fotogalérie a množstvo ďalších informácií pre motoristov nájdete priamo na Automix,.sk (www.automix.sk)

o Centrum Holdings (www.centrumholdings.sk)
Centrum Holdings je internetová mediálna spoločnosť aktívna v krajinách strednej a východnej Európy (Slovensko, Česká republika a Chorvátsko). Na Slovensku oslovíme mesačne viac ako 2 milióny používateľov internetu. Spoločnosť prevádzkuje on-line médiá Atlas.sk, Centrum.sk, Mapy.sk, Wanda.sk, Žena.sk, Pobox.sk, Aktuálne.sk, Dnes.sk a mnohé ďalšie.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Keď domov nie je bezpečný: Tesco pomáha obetiam domáceho násilia Táňa Keleová-Vasilková vydáva svoju „stratenú“ prvotinu Cena za voľnosť

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.