Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
2. decembra 2013 PR správyFinancie od PRservis.skSITA Diskusia()

Aplikácia od QBSW uľahčí komunikáciu motoristov so servisom

BRATISLAVA 2. decembra – Nová bezplatná aplikácia prinesie motoristom jednoduchý spôsob objednávania sa na servisné prehliadky vďaka pár klikom cez mobilný telefón. Aplikácia im zároveň bude posielať informácie o zaujímavých akciách a pravidelných servisných prehliadkach, budú mať k dispozícii servisný plán vozidla a prostredníctvom nej budú môcť nahlásiť prípadnú dopravnú nehodu či rýchlo kontaktovať asistenčnú službu.

„Naša spoločnosť sa zameriava na vývoj mobilných aplikácií a softvérových riešení na mieru. Od spoločnosti PPC TEAM plus s.r.o. sme dostali zákazku na vývoj servisnej aplikácie, ktorej účelom bude zjednodušiť objednávanie klientov na servisné prehliadky a celkovo urýchliť proces vybavovania servisných úkonov. Podľa tejto požiadavky sme vyvinuli aplikáciu, ktorá umožňuje modernú a jednoduchú komunikáciu medzi predajcom a majiteľmi vozidiel a súčasne rýchlo a efektívne rieši servisné požiadavky“, hovorí Martin Hrnko, šéf spoločnosti QBSW, a.s.

Aplikácia obsahuje päť základných častí. Prvou je prehľad všetkých vozidiel, ktoré používateľ aplikácie vlastní a kde si vie jednoducho prehliadať stav servisných plánov svojho vozového parku a priamo sa objednať do servisu. Pri vytváraní servisnej požiadavky určí druh prehliadky a eventuálne označí žiadosť o náhradný automobil. Detail každého vozidla, ktoré je v aplikácii pridané, zahŕňa históriu servisných úkonov spolu s dátumom a miestom, kde boli vykonané. Druhá zložka základného menu aplikácie „Správy“ predstavuje účinný kanál na komunikáciu predajcu automobilov s majiteľmi vozidiel, kde sú zobrazované

všetky aktuálne oznamy, novinky, akcie a udalosti, ktoré môžu byť pre klientov zaujímavé a prínosné. „Asistent“ tvorí tretiu časť aplikácie. Poskytuje možnosť rýchlej voľby na objednanie servisného úkonu, nahlásenie dopravnej nehody a kontaktovanie asistenčnej služby. Predposlednou časťou aplikácie je záložka, kde majiteľ vozidla nájde všetky potrebné kontakty predávajúcej spoločnosti a autorizovaných servisných miest, vrátane ich otváracích hodín. Posledná časť slúži na správu aplikácie a konta používateľa.

Mobilná aplikácia funguje na platforme iOS a Android a je voľne stiahnuteľná z Apple App Store alebo Google Play Marketu. Používať sa dá v on-line aj v off-line režime, kedy sú informácie synchronizované až po prihlásení do 3G/WiFi siete. Všetky dáta sú spracovávané vo webovej aplikácii, kde ich ďalej vyhodnocujú zástupcovia automobilovej spoločnosti.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

bx

K téme

Amazon rozširuje svoj medzinárodný projekt: V strednej Európe zamestnáva 154 nepočujúcich Doprajte svojim vlasom a telu zaslúženú starostlivosť a užívajte si všetky farby jesene

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Financie

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.