Ako to robíte vy?
BRATISLAVA 17. mája – Zavolal mi nedávno priateľ. Majiteľ päťročného Passatu, môj dávny známy.
„Počuj, stala sa mi taká vec… Nemohol by si mi nejako…?“
Vzápätí mi rozpovedal celý príbeh.
Bol v zahraničí, už sa vracal domov, keď náhle Passat zastal, signálka ohlásila poruchu motora. Odťahovka, na druhý deň oprava a účet takmer 1500 eur s úhradou v hotovosti.
Poviete si – mal smolu, to sa stáva. No čítajte ďalej: V servisnej knižke, ako sa ukázalo v tom zahraničnom servise, mal poznačený dátum nasledujúcej kontroly mesiac pred touto udalosťou. Keby ju bol absolvoval, celá oprava by bola uhradená výrobcom v rámci jeho akcie.
„A prečo si nebol na tej kontrole? Veď ti ju to auto muselo signalizovať?“
„Aj som sa chystal, ale som nestihol prísť. Vravel som si, mesiac hore-dole… A áno, auto mi to signalizovalo. Ale ma to otravovalo, tak keď som bol vo februári v mojom servise meniť filtre a olej, poprosil som ich, nech to vyriešia. Vyriešili to však zrejme po svojom, zatiaľ čo ja som si myslel, že je všetko, ako treba. Veď si za to aj vyúčtovali
Čo k tomu dodať? Aj on už teraz vie, ako to mal urobiť. No bolo k tomu treba takúto skúsenosť?
Autorizovaný servis musí dodržiavať štandard značky a poskytuje za to garancie. Je technicky a personálne vybavený, má drahé diagnostické prístroje, je prepojený na výrobný závod a na importéra. Možno je v ňom zdanlivo všetko drahšie a zdĺhavejšie – a možno že aj nie.
A ako to robíte vy?
www.boat.sk
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
bx