Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
19. júla 2016 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Ako predať slovenské pivo do štyroch krajín Európy

BRATISLAVA 19. júla – V marci tohto roka sa v obchodoch Tesco exkluzívne začal predaj remeselného piva malého slovenského pivovaru Karpat. Úspešná spolupráca s pivovarom pokračovala a od júna je na pultoch slovenské pivo pod privátnou značkou Tesco Finest. Privátna značka sa však nepredáva iba na Slovensku, ale aj v ďalších troch krajinách strednej Európy, kde Tesco pôsobí: v Česku, Poľsku a Maďarsku. Malý pivovar z Hrnčiaroviec nad Parnou pri Trnave tak vďaka spolupráci s Tescom expandoval do celej strednej Európy.

S vedomím kvality na pulty hypermarketov

So zaujímavou a nevšednou ponukou prišiel pivovar Karpat. V rodinnom remeselnom pivovare varia poctivé slovenské pivo, v ktorom odborníci spájajú tradičné postupy, najkvalitnejšie suroviny, karpatskú vodu, moderné technické vybavenie s umením svetovo uznávaného sládka. Pivá sú výnimočné nezameniteľným charakterom a bohatou chuťou. „Ponuka výrobkov dodávateľa piva Karpat bola pre nás a našich zákazníkov veľmi zaujímavá a dohodli sme sa preto na vzájomne výhodnej spolupráci „, hovorí Miroslav Užovič, manažér nákupu piva a liehovín spoločnosti Tesco Stores SR. Pivá značky Karpat oslovili zákazníkov po všetkých stránkach svojou kvalitou, ale aj dobrou cenou.

Od vlastnej značky k privátnej – Tesco Finest

Pod privátnou značkou Tesco Finest nájdu zákazníci Tesca na Slovensku viac ako 260 produktov. Tesco Finest je zárukou vyššej kvality, zaujímavých a exkluzívnych chutí, za ktoré si zákazníci radi priplatia. „Pivá z pivovaru Karpat spĺňajú všetky tieto atribúty a aj preto sme sa rozhodli rozšíriť ponuku remeselných pív pod privátnou značkou o pivá Lager, ALE, IPA, Wheat, Stout a Porter“, hovorí Miroslav Užovič zo spoločnosti Tesco a dodáva: „s ohľadom na kvalitu majú tieto pivá najvýhodnejšiu cenu na trhu, za tretinku zaplatíte menej ako euro.“. Spolupráca na príprave ponuky privátnej značky bola obojstranná, Michaela Mrázová z pivovaru Karpat povedala: „Dizajn fliaš pripravovala spoločnosť Tesco, receptúru jednotlivých pív zabezpečoval tím sládkov pivovaru Karpat pod vedením hlavného sládka Tomáša Huba“. Všetky pivá sú nefiltrované a jemne pasterizované prietokovým pasterom. Týmto procesom sa dosiahne zvýšenie stability (odolnosť voči výkyvom tepla, pôsobeniu svetla), a pritom ide iba o minimálny zásah do pôvodnej chuti piva.

Čo nájdete v ponuke pív Tesco Finest
LAGER 5,2% – Ležiak 12 premium
ALE 5,2%
IPA 5,8%
WHEAT (pšenica) 5,0%
STOUT 4,8%
PORTER 5,3%

Remeselný pivovar KARPAT je malý rodinný pivovar, ktorý vstúpil na pivovarnícku scénu v auguste 2015 a ani nie za rok sa presadil na slovenských aj medzinárodných degustačných súťažiach. Ich WeizenBock získal zlatú medailu na 10. ročníku Jarnej ceny sládkov v Pivovarskom dome Zvikov a Karpat Lager Premium 12 získal 3. miesto v kategórii ležiakov na Slovenskej pivnej korunke. Pivovar navrhol a postavil plzeňský sládek Josef Krýsl a hlavným sládkom pivovaru KARPAT je Tomáš HUB, ktorý bol viac ako 20 rokov garantom varenia craft piva na troch kontinentoch (Európa, Ázia, Austrália).

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

bx

K téme

Komunitný cestovný ruch: Inovatívna cesta k udržateľnému regionálnemu rozvoju Lidl otvoril druhú predajňu v Rimavskej Sobote

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.