Ako môže poznanie mozgu a mysle pomôcť manažérom?
BRATISLAVA 9. októbra – Nový špecifický nástroj na posúdenie manažérov a lídrov dnes oficiálne predstavil slovenský Amrop na ďalšom zo série odborných podujatí Coffee time with Amrop. Keďže touto aktivitou tradične spája zdieľanie nových poznatkov s dobrou kávou a príležitosťou na oddych, tentoraz sa uskutočnilo v priestoroch bratislavského Body & Energy Clubu.
„V našej praxi sme sa stretli s množstvom manažérov, ktorí sa trápili s procesom zmeny, pretože sa príliš sústreďovali na riadenie správania. Vo svete však funguje odlišný a oveľa efektívnejší postup založený na používaní sily myšlienok,“ povedal o inovovanej službe Igor Šulík, Managing Partner Amropu. „Nový nástroj vychádza z analýz vnútorného prostredia organizácie a na rozdiel od tradičných prístupov využíva poznatky neurovedy o špecifikách ľudskej mysle, ktoré determinujú správanie jednotlivca.“
Ambíciou služby Context Driven Leadership Assessment je nájsť odpoveď na otázku, do akej miery je konkrétny manažér s jedinečným súborom skúseností a znalostí, úrovňou rozvinutosti kompetencií, predpokladmi, talentom, osobnostným nastavením a so špecifickým typom myslenia v súlade s celkovým vnútorným prostredím a potrebami spoločnosti, pre ktorú pracuje, resp. mieni pracovať. Všetky sledované charakteristiky sa vzťahujú na ciele a strategické zámery danej spoločnosti a očakávania kladené na dané pracovné miesto. V ďalšom kroku je celkom logicky nástrojom na identifikovanie možného priestoru na zblíženie dvoch kľúčových prostredí – t. j. firemného a individuálneho, a predstavenie metód na dosiahnutie želaného stavu.
Jedinečné hodnotenie manažérov a lídrov založené na analýze štyroch kontextov (kontext stavu a situácie organizácie, kontext mozgu a mysle jednotlivca, kontext konkrétnej pracovnej pozície a kontext kompetencií) môže organizáciám a ich manažérom pomôcť dostať sa na inú úroveň. Objaviť vplyv pozitívneho myslenia na mozog manažéra, hybné sily motivácie, potrebu empatie a nazerania na veci z perspektívy druhých i silu intuície. Ako dodal Igor Šulík, v skutočnosti to však znamená, že manažéri budú musieť v dôsledku týchto poznatkov výrazne upraviť spôsoby svojej práce, ak budú chcieť byť úspešní.
Prezentácia Context Driven Leadership Assessment »»»
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
bx