Aj v apríli je TV JOJ prvou voľbou slovenských divákov
BRATISLAVA 7. apríla – JOJ Group dosiahla vo štvrtok 6. apríla ako trhová jednotka v hlavnom vysielacom čase 13,3 % sledovanosť a 29,7 % podiel v CS 12+. TV JOJ bola pre univerzálne publikum v prime time prvou voľbou každý deň tohto týždňa, včera s 10,8 % ratingom a 24,3 % share.
Od pondelka boli každý deň najsledovanejšími programami v CS 12+ na Slovensku spravodajské relácie JOJky. Najlepšie počasie včera zaznamenalo až 13,4 % rating a 28,4 % share v rámci univerzálneho publika, Noviny TV JOJ si vyslúžili takisto výbornú 13,2 % sledovanosť a 29,7 % podiel na trhu.
Ponuku zábavných show a seriálov na JOJke diváci starší ako 12 rokov každý večer uprednostňujú pred konkurenciou. Inkognito v pondelok 3. apríla dosiahlo 10,2 % rating a 22,7 % share, vo štvrtok si ešte polepšilo na 10,9 % sledovanosť a 23,7 % podiel na trhu v CS 12+. Ženy vo veku 45 až 54 rokov zaznamenali vynikajúcu, až 15,5 % sledovanosť.
V utorok 4. 4. bola lídrom trhu v čase svojho vysielania show Nikto nie je dokonalý s 9,0 % ratingom a 21,2 % share a v stredu 5. 4. si Panelák so svojou treťou epizódou vyslúžil 8,1 % sledovanosť a 17,6 % podiel na trhu univerzálneho publika. Seriál dosiahol u žien v CS 45-54 až 11,2 % sledovanosť. Jednotkou pre mladších divákov bola včera relácia Sedem (4,4 % Rtg), pričom glosátorov si po 22. hodine nenechalo ujsť celkovo 264-tisíc divákov s 5,6 % sledovanosťou a 18,6 % share (CS 12+). Ženy v CS 45-54 dosiahli 7,6 % rating.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group