Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
99925_663a8674 676x451.jpg
29. septembra 2022 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Do pyžamovej kampane Amazon Goes Gold sa zapojil rekordný počet zamestnancov

29.9.2022 – Ak niekomu poviete, že idete z postele priamo do práce, pomyslí si, že ste v zhone. Keď to ale počas minulého týždňa vyslovili zamestnanci Amazonu v Seredi, malo to o niečo iný význam. Už po piatykrát totiž mali možnosť vyraziť do práce odetí v pyžamách, detských kostýmoch či v niečom v zlatej farbe. Jednak to bolo pohodlné a osviežujúce, ale hlavne, pomohli dobrej veci. V rámci kampane Amazon Goes Gold podporili tri charitatívne organizácie pomáhajúce s liečbou rakoviny u detí a dali si naozaj záležať. Kampane sa ich zúčastnil rekordný počet 1326 zamestnancov a vyzbieralo sa 26 tisíc eur.

September je medzinárodný mesiac povedomia o detskej rakovine a práve kampaňou Amazon Goes Gold chce spoločnosť Amazon zvýšiť povedomie o detskej rakovine. Každoročne je na svete rakovinou diagnostikovaných 400 000 detí, na Slovensku je ich okolo 180 až 200. Väčšina detí s takýmto ochorením sa dá vyliečiť, pričom majú 85% mieru prežitia ak je k dispozícii správna liečba a financovanie.

„Počas dvoch dní, a to ako na denných tak aj nočných zmenách, zamestnanci vyjadrujú solidaritu s detskými onkologickými pacientmi. Amazon má touto formou príležitosť pomôcť tisícom detí a rodín a od roku 2017 daroval celosvetovo 16 miliónov dolárov na rôzne detské onkologické programy. Zlatá farba slúži na symbolizovanie toho, aké sú tieto deti vzácne a odolné. A nakoľko deti s rakovinovým ochorením podstupujú kritické liečby, akými sú chemoterapia či ožarovanie a často trávia mesiace, dokonca roky práve v pyžame, chceli sme im aspoň touto formou vzdať úctu“ približuje ciele kampane Marek Greguš, Senior Operations Manager v seredskom Amazone.

Amazon Fulfillment Slovakia teda aj tento rok finančne podporil organizácie, ktoré pomáhajú a podporujú detských onkologických pacientov a ich rodiny. Nadácii Kvapka nádeje Amazon daruje 20 tisíc eur za účelom zakúpenia vybavenia súvisiaceho s liečbou onkologických pacientov a darcovstvom krvotvorných buniek (v rámci Národného registra darcov kostnej drene). Neziskovej organizácii Plamienok, ktorá sa zaoberá podporou a skvalitňovaním života nevyliečiteľne chorých detí Amazon daruje 2 000 eur. A za každého jedného zamestnanca, ktorý počas týchto dvoch dní prišiel oblečený v pyžame alebo zlatej farbe Amazon daruje 3 eurá, teda úhrnne 4 000 eur pre Svetielko nádeje, čo je občianske združenie zamerané na zlepšovanie a skvalitňovanie života detí a mladistvých s onkologickým alebo iným vážnym ochorením a ich rodín. Vďaka tohtoročnej kampani Amazon Goes Gold tak do správnych rúk poputuje 26 tisíc eur.

„Sme úprimne hrdí a veľmi si vážime skutočnosť, že sa Amazon už po tretí rok za sebou rozhodol podporiť charitatívne aktivity a verejnoprospešné projekty celoslovenského významu, ktoré Nadácia Kvapka Nádejena Slovensku realizuje už viac ako 12 rokov. Mimoriadne štedrý finančný dar, ktorým sa Amazon rozhodol našu organizáciu v rámci kampane Amazon Goes Gold podporiť, umožní významný progres pri realizácií našich aktuálnych charitatívnych projektov a dokazuje, že Amazon a jeho zamestnanci majú naozaj „zlaté srdce“ a sú aj v roku 2022 „O Kvapku Lepší“, hovorí Štefan Bernát, správca Nadácie.

„V Plamienku bezplatne pomáhame aj deťom po strate mamy, otca, súrodenca či inej blízkej osoby. Vďaka dôvere a podpore Amazonu budeme môcť v roku 2023 zorganizovať bezplatný letný terapeutický tábor pre smútiace deti z celého Slovenska. Naši psychológovia pripravia program, ktorý im ponúkne priestor nielen na zábavu a dobrodružstvo, ale aj pravidelné denné terapeutické workshopy. Aby deti po strate blízkeho dokázali nájsť v sebe silu, ktorá im pomôže zvládnuť smútok a nájsť cestu k novému životu. Z príspevku budeme hradiť najmä ubytovanie, stravu a nákup kreatívneho materiálu. Ďakujeme všetkým z Amazonu za štedrosť a dôveru. Ďakujeme, že kráčate s nami,“ pridáva sa MUDr. Mária Jasenková, riaditeľka neziskovej organizácie Plamienok.

„Každý deň s našim tímom pomáhame ťažko chorým deťom a ich rodinám. Som veľmi rád, že v tom nie sme sami, ale pridávajú sa k nám mnohí darcovia a stávajú sa skutočným svetielkom nádeje pre druhých. Tento dar prijímame s veľkým uznaním, pretože sa na ňom spolupodieľali viacerí pracovníci spoločnosti, nielen vedenie alebo jednotlivec. Dar nám pomôže prevádzkovať detský mobilný hospic, ktorým bezplatne poskytujeme paliatívnu starostlivosť nevyliečiteľne chorým deťom v ich domácom prostredí a podporu ich rodinám,“ znejú ďakovné slová MUDr. Pavla Biciana, predsedu občianskeho združenia Svetielko nádeje.

Informačný servis

K téme

Miele oslavuje 125. výročie kampaňou s názvom Láska na celý život alebo “Once a Miele, Always a Miele” Nákupy v dm odložte tento týždeň na Giving Friday

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.