Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
99611_kaufland_ilustracna small 676x553.jpg
22. augusta 2022 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Podľa prieskumu agentúry GfK ponúka Kaufland najviac vystavení slovenských produktov

22.8.2022 – Prieskum renomovanej agentúry GfK z júla tohto roku opäť potvrdil prvenstvo Kauflandu v absolútnom počte vystavení slovenských výrobkov medzi maloobchodnými reťazcami. Svoje líderstvo navyše zdôraznil nárastom oproti roku 2021 o 322 vystavení na celkovo 6 475 vystavení v tomto roku. Tento nárast dokazuje aj to, že reťazec svoju ponuku slovenského sortimentu neustále obohacuje.

Agentúra pravidelne realizuje spomínaný prieskum v 32 tovarových kategóriách a 92 podkategóriách. Percentuálny podiel vystavení slovenských produktov závisí od počtu vystavených produktov v regáloch a od veľkosti predajnej plochy, čiže od šírky ponúkaného sortimentu – tá je vo všetkých 32 sledovaných kategóriách v Kauflande najvyššia. Inými slovami: reťazec svojim zákazníkom ponúka v širokom sortimente pod jednou strechou najväčší počet vystavení slovenských produktov, z ktorých si môžu vyberať.

„Podpora domácich producentov patrí dlhodobo k našim prioritám a opätovne potvrdené prvé miesto v prieskume agentúry GfK je toho dôkazom. Sme hrdí, že naše dlhodobé projekty na podporu slovenských výrobcov prinášajú konkrétne výsledky a zákazníci môžu v našich predajniach nájsť čoraz viac kvalitných slovenských výrobkov za výhodnú cenu,“ konštatuje Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.

Jedným z projektov na podporu domácich producentov slovenských potravín vyrobených zo slovenských surovín je produktový rad K-Z lásky k tradícii. Výrobky tejto značky nájdu zákazníci vo všetkých 73 predajniach Kaufland naprieč Slovenskom a dva z nich, konkrétne Spišské párky a Zemiakové lokše, sa tento rok umiestnili medzi víťazmi ankety Voľba spotrebiteľov. Široký sortiment výrobkov s tradičnou receptúrou, ale aj trendových noviniek prináša projekt Z našich regiónov zastrešujúci menších výrobcov, ktorí zatiaľ nemajú dostatočné kapacity na zásobovanie celej siete, ale ponúkajú produkty v predajniach vo svojom regióne. Okrem toho v regáloch predajní Kaufland nájdu kupujúci 100 % slovenské hovädzie a bravčové mäso s garantovaným pôvodom a sezónne tiež 100 % slovenské jahňacie mäso.

Informačný servis

K téme

Lidl má na Slovensku uz 167 predajní Jesenná ITAPA: Čítačky budú čoskoro minulosťou. Slováci vybavia úradné veci na pár klikov cez mobily

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.