Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
98217_foto hdn sirka ok final 676x397.jpg
16. marca 2022 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Hriešne dobré nákupy poukazujú na jedinečnosť a krásu, ktorá nepozná žiadne vzorce

16.3.2022 – Ak nám život dopraje nádherné krivky či netypické črty, nemali by sme sa báť ich ukázať. Práve naopak, prišiel čas ich osláviť. Spokojnosť totiž prebúdza naozajstnú krásu! Tohtoročné jarné Hriešne dobré nákupy, ktoré na zákazníkov čakajú v dňoch 17. až 20. marca 2022, sa nesú v znamení rozmanitosti ženskej krásy a sebalásky. Príďte do nákupného centra Aupark v Bratislave a objavte kúsky, ktoré odprezentujú váš jedinečný štýl bez akýchkoľvek pravidiel. Inšpirujte sa Soňou a Emou Müllerovými, hlavnými tvárami kampane, a buďte „Samy sebou“ – pretože to je vaša najkrajšia a najlepšia verzia.

Buďte samy sebou

Má odvahu verejne rozprávať o smútku, kritike, šťastí, láske či kráse ako takej. Reč je o Eme Müllerovej, ktorá sa stala novodobou ambasádorkou sebalásky. V dobe filtrovej sa vybrala inou cestou – cestou bohyne, ktorá rešpektuje samú seba. Na túto cestu odkláňa všetky ženy, ktoré majú tendenciu na sebe neustále hľadať chyby. Poukazuje na krásu a jedinečnosť, ktorú v sebe ženy často skrývajú pre nedostatok sebavedomia. Niet divu, že sa práve Ema, spolu so svojou mamou, Soňou Müllerovou, stali hlavnými tvárami jarných Hriešne dobrých nákupov odkazujúcich na sebalásku. Tie budú prebiehať od 17. do 20. marca v nákupných centrách Aupark po celom Slovensku. Pre Slovenky majú jasný odkaz – „Buďte samy sebou“.

Kupóny dostupné online

Obľúbené podujatie Hriešne dobré nákupy prináša pre svojich verných zákazníkov aj tento rok praktickú online verziu kupónov. Prehľadné informácie o všetkých kupónoch, ktoré môžu zákazníci využiť pri nákupoch v Aupark Bratislava, budú uverejnené na stránke www.hnd.sk. Online nákupné kupóny sú funkčne prispôsobené aj pre použitie v mobilných zariadeniach. Zákazníci tak pohodlne so svojim smartfónom v ruke objavia široký sortiment oblečenia, doplnkov, šperkov či kozmetiky, ktorý poskytujú tie najvychytenejšie značky v nákupnom centre Aupark Bratislava. Ešte pred samotným začiatkom podujatia si môžu návštevníci uložiť preferované kupóny do záložky „Obľúbené“ a zabezpečiť si tak rýchly a pohodlný spôsob preukázania kupónov pri platení.

„Veľmi nás teší, že aj tento rok prichádzame s podujatím Hriešne dobré nákupy. Pokračujeme tak v tradícii jarných nákupov, ktoré návštevníkom ponúknu štýlové jarné kolekcie aj počas tejto sezóny. Želáme si, aby každá žena našla počas tohto podujatia výnimočné kúsky, ktoré jej budú počas jarných aj letných dní pripomínať jej krásu a jedinečnosť. Kupóny sú dostupné pre všetkých – stačí si prelistovať zoznam prostredníctvom smartfónu a čerpať inšpirácie, ktoré jednotlivé prevádzky ponúkajú, “  hovorí Petra Foltýnová, Marketing Manager Aupark Bratislava.

Originálne tašky aj fotogenická inštalácia

Pre všetkých návštevníkov podujatia Hriešne dobré nákupy v bratislavskom Auparku budú pri vstupe do centra k dispozícii šarmantné hostesky s taškou plnou prekvapení od značiek Fann parfumérie, THE BODYSHOP, Khiel´s, PUPA, L´Occitane, Havlíkova Apotéka, Douglas či Perwoll. Tašku obdržia návštevníci, ktorí sa preukážu členstvom vo vernostnom programe a zakúpením magazínu Eva. Pohľad upúta aj 5 metrov vysoká farebná inštalácia v centrálnej zóne, ktorá zákazníkom poslúži ako dokonalé pozadie pre tvorbu kreatívnych fotografii či Tik Tok videí. Po uplynutí Hriešne dobrých nákupov sa inštalácia premení na špeciálnu zónu, kde sa budú po dobu niekoľkých mesiacov konať rôzne workshopy a rozhovory o kráse a spokojnosti so sebou samým. Nákupné centrum Aupark odštartuje s podujatím Hriešne dobré nákupy kampaň s názvom Everyday Beautiful, v rámci ktorej chce komunikovať o dôležitosti sebalásky a potrebe vyjadrenia osobitého a jedinečného štýlu každého z nás. Pre svojich návštevníkov pripravilo naozaj bohatý program. Novinky z fashion a make-up sveta prinesie napríklad platforma STUDIO 22 – prvá slovenská fashion a make-up akadémia  založená  profesionálnou make-up artistkou a stylistkou Janou Olšinskou. Neváhajte a zaregistrujte sa do bezplatného kurzu, po ktorom sa aj vy budete cítiť ako ,,guru“ v oblasti módy a líčenia. Zoznam všetkých podujatí, ktoré sa uskutočnia v rámci kampane Everyday Beautiful, nájdete na webovej stránke www.aupark-bratislava.sk od 15.3.2022.

Nebojte sa osláviť svoju jedinečnosť. Privítajte dlho očakávané jarné dni a dodajte svojmu šatníku unikátne kúsky, ktoré by mali dokonale reprezentovať identitu každej jednej z nás. Nehľaďte na módne trendy či názory iných. Buďte samy sebou – vyskladajte si originálne outfity, zamerajte sa na prirodzenú krásu, alebo naopak, pohrajte sa s výrazným make-upom. Krása totiž nepozná vzorce. Navštívte v termíne 17. – 20.marca prevádzky v Aupark Bratislava, Košice, Žilina, Piešťany alebo OC Mlyny Nitra, a objavte samy seba. Kupóny platné pre nákupné centrum Aupark Bratislava nájdete na stránke www.hdn.sk. Pre využitie kupónov v ostatných nákupných centrách Aupark na Slovensku, navštívte webovú stránku www.hriesnedobrenakupy.sk.

Informačný servis

K téme

On je futbalová hviezda, ona jeho šéfka. A bude to poriadne iskriť! Vtipná a dobrodružná historická romanca Nebezpečná túžba

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.