Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
95889_biova kolaz produktov 676x559.jpg
15. júna 2021 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

COOP Jednota uviedla na trh novú privátnu značku Biova zameranú na kozmetiku

15.6.2021 – Slovenský potravinový reťazec COOP Jednota rozširuje rady svojej vlastnej značky o kozmetiku Biova. Nová kozmetická značka aktuálne zahŕňa 21 produktov dennej potreby v modernom, nadčasovom obale. Dizajn každého výrobku dopĺňa špeciálna grafika napomáhajúca spotrebiteľom správne triediť použité obaly.

Nová značka Biova má samostatný image, aby sa výrazne odlíšila od potravinových značiek a podtrhla tak svoju kvalitatívnu úroveň. Osloviť má tradičného zákazníka COOP Jednoty, ktorý si chce popri nákupe potravín zakúpiť aj kozmetiku. Pritiahnuť chce však aj nových spotrebiteľov všetkých vekových kategórií hľadajúcich dobrú kvalitu za lepšiu cenu ako brandové produkty. „Názov Biova môže niektorým našim zákazníkom znieť povedome – na našom trhu už kedysi značka kozmetiky Biova bola. Patrila k obľúbeným produktom, a preto sme sa rozhodli nadviazať na jej tradíciu,“ spomenul obchodný riaditeľ COOP Jednoty Slovensko Branislav Lellák. Kozmetická značka Biova doposiaľ zahŕňa 21 výrobkov, medzi ktoré patria šampóny, sprchové gély, tyčinky do uší vyrobené z bambusu, krémy na ruky, gély na vlasy, výrobky dámskej hygieny, ale aj hyginiecké servítky a toaletný papier. Až 95 percent produktov pochádza od slovenských dodávateľov. COOP Jednota bude postupne ponuku sortimentu rozširovať.

Výrobky značky Biova sú na pultoch niekoľko týždňov, no aj napriek krátkemu času si získali dôveru zákazníkov. Na základe výsledkov spotrebiteľského prieskumu Voľba spotrebiteľov-Najlepšia novinka 2021 sa COOP Žihľavový šampón stal víťazom kategórie Vlasová kozmetika.

COOP Jednota využila uvedenie novej kozmetickej rady aj ako príležitosť pre environmentálne ladený program Jednotne ekologicky. „Obal každého výrobku sme doplnili o grafický symbol znázorňujúci farebný kontajner, ktorý napomáha spotrebiteľom správne triediť prázdny obal jednotlivých produktov. Farebné kontajnery využívame aj na obaloch nákupných tašiek a postupne ich chceme použiť na ostatné výrobky našej vlastnej značky,“ dopĺňa obchodný riaditeľ COOP Jednoty Slovensko Branislav Lellák.

Maloobchodná sieť COOP Jednota predáva pod privátnou značkou viac ako 700 produktov, z ktorých 85 percent pochádza od slovenských dodávateľov. V roku 2019 si pripomenula 20. výročie vstupu vlastnej značky na trh.

Informačný servis

K téme

Viete, aký chlieb kupujete? Čerstvý a dopekaný chlieb na oko nerozoznáte Slovenskí hydinári oceňujú líderstvo COOP Jednoty v predaji domácich potravín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.