Spotrebiteľský výskum ukazuje, že domáce práce môžu byť príjemné
BRATISLAVA 18. apríla 2018 – Vďaka inováciám a novým technológiám môže byť aj pranie zábavou.
Technologický pokrok ovplyvnil v posledných rokoch takmer všetky aspekty nášho života. Vďaka nemu sa jednoduchšie vyrovnávame s každodennými úlohami v práci, domácnosti i voľnom čase. Pokiaľ však ide o bielizeň, nevyužívame vždy tie najnovšie inovácie, ale sme verní klasike. Proces prania sa tým často zbytočne komplikuje. Ale prečo robiť z prania vedu?
Spotrebiteľský výskum ukazuje, že domáce práce môžu byť príjemné, pokiaľ používame produkty, ktoré uľahčujú a zjednodušujú proces. Dôkazom sú takmer všetci (96%) spotrebitelia, ktorí skúšali kapsule Ariel 3v1. Údaje o spotrebiteľoch priniesol on-line prieskum*, ktorý uskutočnila spoločnosť Bilendi pre P&G s cieľom zhromaždiť informácie o spotrebiteľovi a preskúmať, ako zlepšenie vo vývoji výrobkov môže spríjemniť každodennú prácu v domácnosti. Vo výsledku zistili, že spotrebitelia, ktorí používajú kapsule Ariel 3v1 na pranie bielizne (73% užívatelia kapsúl Ariel 3v1, 65% iných značiek).
Výskum potvrdil, že nejde o konkrétnu úlohu alebo domáce práce, ktoré vo všeobecnosti nenávidíme, ale spôsob, akým ich robíme. „Ako priekopník v oblasti technológií a inovácií, Ariel prináša riešenia pre pranie, ktoré spĺňajú požiadavky spotrebiteľov na pohodlie a jednoduchosť. Pomáhame zjednodušiť životy ľudí a prinášame skvelé výsledky s minimálnym úsilím a umožňujeme používateľom tráviť čas tým, na čom im naozaj záleží,“ povedala Malgorzata Mejer, hovorkyňa P&G Central Europe.
Ak by existoval zoznam najviac nenávidenej domácej práce, víťazom by bolo žehlenie. Až 38 % respondentov uviedlo, že žehlenie a upratovanie kuchyne (35 %) je najkomplexnejšie z domácich prác, keďže sú časovo náročné a vyžadujú veľa krokov. Na druhej strane, pranie bielizne je skrz Európu jednou z najjednoduchších domácich prác (89 %), aj keď nie obľúbenou: takmer polovica respondentov uviedla, že pranie je nudné a až tretina z nich túto činnosť priam nenávidí.
Výskum tiež odhalil, že 90 % respondentov sa obáva poškodenia bielizne pri praní: neodstránenia škvŕn sa bojí 63 %, straty sýtosti farieb 43 % a nakoniec až 39 % má strach, že bielizeň nebude po vypraní biela. Belosť oblečenia trápi takmer polovicu žien a len tretinu mužov, ale pokiaľ ide o dĺžku procesu prania, viac mužov (11 %) sa obáva, že proces prania bude príliš dlhý.
Je zaujímavé, ako sa údaje menia, keď hovoríme o používaní kapsúl Ariel 3 v 1:
Takmer všetci (96 %) spotrebitelia, ktorí vyskúšali kapsule Ariel 3v1 tvrdia, že je to najjednoduchší a najprijateľnejší spôsob, ako prať bielizeň. Ohodnotili kapsule ako najlepšiu formu pracieho prostriedku, ktorá zanechá oblečenie ako nové (78 %), udrží sýtosť farieb (76 %) spríjemní proces prania (92 %) a celý ho zjednoduší (93 %). Na dôvažok, polovica respondentov, ktorí používali kapsule 3v1, uviedla, že sa už nikdy nebudú musieť zamýšľať nad správnym dávkovaním pracieho prostriedku.
Nové Kapsule Ariel 3v1 prichádzajú s novým, vylepšeným a rýchlo rozpustným filmom, ktorý zabezpečí, že zložky troch komôr zostávajú oddelené, až kým nie sú aktivované pri praní. Tým sa dosiahne maximálna čistiaca schopnosť pracieho prostriedku a efektívnosť prania.
Stačí, keď pridáte jedinú kapsulu do bubna práčky a patentovaná 3 kroková Ariel FibreSCIENCE za vás spraví zvyšok:
- EFEKTÍVNE ČISTENIE: kapsule sú super koncentrovaným čistiacim prostriedkom, majú vynikajúci výkon dokonca aj na odolné škvrny a nečistoty.
- CHRÁNI FARBY: Ariel pomáha udržať farby vášho oblečenia tým, že škvrny a špinu čistí hlboko v tkanine.
- ŽIARIVÁ BIELIZEŇ: rozjasnite svoju bielizeň už po jednom praní vďaka zosilnenému bieliacemu efektu v každej kapsule.
POZNÁMKY:
Čistiace prostriedky vždy udržujte riadne uzatvorené mimo dosahu detí, aby ste predišli nehodám.
*Údaje o spotrebiteľoch boli zhromaždené prostredníctvom online prieskumu, ktorý sa uskutočnil na národne reprezentatívnej vzorke ľudí vo veku 18-64 rokov na 6 trhoch (Veľká Británia, Francúzsko, Nemecko, Rumunsko, Španielsko a Poľsko). V rámci tejto vzorky sme získali odpovede 100 používateľov Ariel 3in1 POD na trh (definované respondentmi, ktorí používali najčastejšie PODS a značku pracích práškov Ariel). Prieskum bol organizovaný spoločnosťou P&G Fabric Care pre značku Ariel a zastrešený spoločnosťou Bilendi v júni 2017.
O Procter & Gamble
P&G slúži svojimi značkami približne 4,8 miliardám ľudí po celom svete. Spoločnosť má jedno z najsilnejších portfólií dôveryhodných, kvalitných, vedúcich značiek vrátane Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, a Whisper®. Spoločnosť P & G operuje vo vyše 70 krajinách po celom svete. Navštívte stránku http://www.pg.com, kde nájdete najnovšie správy a podrobné informácie o spoločnosti P & G a jej značkách.