Televízia JOJ úspešne odštartovala december
BRATISLAVA 4. decembra – JOJ Group dosiahla v 48. týždni ako trhová jednotka v hlavnom vysielacom čase priemerný rating až 13,2 % a share 28,8 %, najvyšší prime time výkon v rámci univerzálneho publika zaznamenala v prvú decembrovú nedeľu 3. 12., a to vynikajúcu, až 15,9 % sledovanosť a 32,4 % podiel na trhu. Samotná TV JOJ si včera vyslúžila 13,3 % rating a 27,2 % share (prime time v CS 12+).
Rebríček TOP programov týždňa s najväčším počtom divákov starších ako 12 rokov vedie na prvých troch priečkach opäť jednoznačne televízia JOJ. Najsledovanejšou reláciou trhu bolo tentoraz nedeľné Najlepšie počasie, ktoré si nenechalo ujsť až 720-tisíc divákov univerzálneho publika. Tí dosiahli skvelý 15,4 % rating a 30,2 % share.
Na druhom mieste sa v CS 12+ umiestnilo V siedmom nebi, ktorého tretiu epizódu včera sledovalo takmer 700-tisíc divákov s vysoko nadpriemerným výkonom až 33,5 % share a sledovanosťou až 14,9 %. Diváčky vo veku 45 až 54 rokov dosiahli excelentný, až 18,1 % rating a 33,8 % podiel na trhu.
Tretie miesto rebríčka TOP programov za uplynulý týždeň patrí nedeľným Novinám TV JOJ, ktoré si vyslúžili 14,7 % sledovanosť a 30,0 % share v CS 12+.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group