Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
10. novembra 2017 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Ako otestovať nové SUV ŠKODA KAROQ? Úplne INAQ!

BRATISLAVA 10. novembra 2017 – Ako súčasť uvedenia nového modelu ŠKODA KAROQ na slovenský trh sa ŠKODA rozhodla otestovať svoje kompaktné SUV úplne inak – nápadito a interaktívne s využitím zábavných online videí, v ktorých účinkujú známe osobnosti a stand-up komici. Do originálneho testovania automobilu zapojila aj fanúšikov značky, ktorí môžu jednotlivým osobnostiam posielať svoje námety a výzvy. Všetko podstatné sa odohráva na stránke www.KAROQINAQ.sk a na sociálnych sieťach.

„Vnútorný priestor Karoqu je dar z nebies od Škodovky,“ opisuje jednu z dominantných vlastností stand-up komička Lujza: „V prípade nutnosti vám umožní schovať sa pred manželskými alebo materskými povinnosťami.“

Lujza je jednou zo štvorice obľúbených osobností, ktorí sa v úlohe influencerov podujali na testovanie automobilu inakším spôsobom. V krátkom videu vystupuje v polohe, s ktorou si ju jej fanúšikovia stotožňujú – v úlohe modernej matky malých detí, ktorá sa stará o svojho milého manžela ako o malé dieťa a večer občas chodí žúrovať so svojimi bezdetnými kamoškami.

Po Lujzinom netradičnom teste budú postupne nasadzované videá s ďalšími testermi SUV ŠKODA KAROQ, ktorými sú Juraj ŠOKO Tabaček v úlohe intelektuála prímestského typu, Evelyn a. k. a. Miss Orechová Potôň 2009 a psíčkar MilanJUNIOR Zimnýkoval. Každý z nich testuje automobil netradičným, sebe vlastným spôsobom. Krátke videá nielen náramne bavia, ale zdôrazňujú vychytávky auta v netradičnom pohľade.

Výsledky testovania automobilu netradičným, v jazyku ŠKODA „inaqším“, spôsobom si možno pozrieť na stránke www.KAROQINAQ.sk a facebooku ŠKODA AUTO Slovensko. Ako prezrádza Jan Steyrer, vedúci marketingu ŠKODA AUTO Slovensko, po krátkych uputávkach na videá influencerov na sociálnych sieťach je od tohto týždňa uvedené prvé video s Lujzou.
„Videá ostatných influencerov budú nasledovať s dvojdňovým odstupom. Ďalšou fázou kampane bude plnenie výziev, ktoré jednotlivým osobnostiam navrhnú fanúšikovia našej značky buď online na webstránke KAROQINAQ.sk alebo v rámci našej roadshow v obchodných centrách. Ako si s týmito výzvami naši komici poradia, ukáže séria ďalších videí, ktoré zverejníme tesne pred Vianocami,“ hovorí Jan Steyrer.

Bodku za touto nevšednou kampaňou bude predstavovať záverečné video so zostrihmi z nakrúcania plné zábavy, vysielané v medzisviatkovom období v decembri. „Bude to darček pre našich fanúšikov na sociálnych sieťach,“ dodáva Jan Steyrer.

„Nové SUV ŠKODA KAROQ inšpiruje ľudí, aby tradičné veci robili iným spôsobom. Aby automobil využívali aj ako spoločníka na vybočenie z bežných dní a na objavovanie nevšedných zážitkov spolu so svojou rodinou a blízkymi. Zároveň chceme osloviť aj iné cieľové skupiny, než sme zvyknutí v tradičnom ponímaní. Preto sme sa rozhodli komunikovať vlastnosti tohto modelu netradičnou kampaňou KAROQINAQ,“ vysvetľuje Ing. Marek Růžička, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

Nové SUV ŠKODA KAROQ si môžu už od tohto týždňa otestovať aj sami motoristi pri návšteve autorizovaných predajcov značky ŠKODA na Slovensku. Navyše, v rámci roadshow počas víkendov v novembri a decembri môžu novinku otestovať aj návštevníci obchodných centier v šiestich mestách Slovenska: v Banskej Bystrici (25. – 26. 11. Europa), Bratislave (18. – 19. 11. Eurovea), Košiciach (2. – 3. 12. Atrium Optima), Prešove (2. – 3. 12. Eperia), Trnave (18. – 19. 11. City Arena) a v Žiline (25. – 26. 11. Aupark).

ŠKODA KAROQ je dostupná v dvoch vyšších výbavových stupňoch Ambition a Style v cene od 19 770 eur, navyše s bohatými balíkmi výbav za zvýhodnené ceny. Nová ŠKODA KAROQ prichádza, rovnako ako ďalšie modely ŠKODA, s predĺženou zárukou na 5 rokov alebo 100 000 km, inovatívnymi službami ako je Doživotná Garancia Mobility Premium a s ponukou predplatených Servisných balíkov v rámci doplnkovej výbavy.

K téme

F&F a Tesco Online nákupy sú opäť najdôveryhodnejšie značky Slovákov Slovak Industry Vision Day 2024 predstavilo firmám energetickú budúcnosť priemyslu a nové príležitosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.