Noviny TV JOJ boli TOP programom týždňa
BRATISLAVA 23. októbra – JOJ Group mala uplynulý týždeň najsilnejší rating v pondelok 16. októbra s 13,6 % sledovanosťou a 31,9 % podiel na trhu v rámci univerzálneho publika. Televízia JOJ je naďalej trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase, 42. týždeň v roku dosiahla v prime time priemerne 9,2 % rating a 21,1 % share (CS 12+).
TOP programom týždňa boli opäť Noviny TV JOJ, ktoré si v nedeľu pozrelo až 705-tisíc divákov starších ako 12 rokov a tí dosiahli až 15,1 % sledovanosť a 29,9 % podiel na trhu. Najlepšie počasie malo týždňové maximum v pondelok 23. októbra s 12,9 % ratingom a 28,4 % share a na tretej priečke najsledovanejších relácií v CS 12+ sa umiestnilo včerajšie Krimi s 12,8 % ratingom a 26,7 % podielom. Krimi zároveň v univerzálnej cieľovke aj v CS 12-54 dosiahlo svoj polročný rekord, v rámci komerčného publika s 9,6 % sledovanosťou a 25,8 % podielom na trhu.
Z nespravodajských programov bolo opäť najúspešnejšie pondelkové Inkognito, ktoré si nenechalo ujsť 579-tisíc divákov s 12,4 % sledovanosťou
a 28,0 % trhovým podielom v CS 12+. Obľúbená zábavná show na JOJke opäť s výrazným náskokom predbehla svoju konkurenciu. V komerčnej cieľovej skupine si navyše pripísala svoje jesenné maximum s 8,8 % ratingom a 25,1 % share. V stredu mladší diváci uprednostnili Našich na JOJke (6,6 % Rtg a 20,5 % Shr v CS 12-54), v piatok bolo lídrom trhu Všetko čo mám rád (9,0 % Rtg a 21,8 % Shr v CS 12+). V nedeľu podvečer dosiahlo Nové bývanie svoje rekordy, v CS 12-54 malo dokonca viac divákov (8,6 % Rtg) ako konkurenčná tanečná show v prime time.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group
www.prservis.sk; email: prservis@sita.sk