JOJ: Naši boli opäť najsledovanejším nespravodajským programom dňa
BRATISLAVA 14. septembra – Televízia JOJ zaznamenala v stredu 14. septembra ako trhová jednotka v hlavnom vysielacom čase 8,5 % rating a 20,7 % share v CS 12+. TOP programom dňa s najväčším počtom divákov v oboch cieľovkách bolo Najlepšie počasie s 12,1 % sledovanosťou a 26,8 % podielom na trhu, Noviny TV JOJ včera dosiahli 11,8 % rating a 28,9 % share a Šport si vyslúžil 10,0 % sledovanosť a 22,8 % podiel (CS 12+). Z večernej programovej ponuky komerčných televízií počas druhej septembrovej stredy diváci uprednostnili komediálny seriál Naši, ktorého tretia epizóda si na JOJke vyslúžila 7,7 % sledovanosť a 16,9 % podiel v rámci univerzálneho publika a 7,5 % rating a 20,8 % share v komerčnej CS 12-54. Najpočetnejšou cieľovou skupinou obľúbeného seriálu pre celé rodiny boli včera ženy vo veku 45 až 54 rokov, ktoré dosiahli 11,3 % sledovanosť a diváčky v mladšej cieľovke 35-44 s 11,2 % ratingom. Lídrom trhu v čase svojho vysielania boli Naši tiež pre mladé ženy v CS 15-24 s 29,6 % trhovým podielom.
JOJka včera po Našich odštartovala vysielanie svojej novej zábavnej show Super Karaoke, a to na základe originálnej licencie televízie CBS z Ameriky. JOJka patrí medzi vôbec prvé médiá na svete, ktoré tento mimoriadne populárny, pôvodne online projekt transformuje do televízneho formátu. Prvú epizódu si nenechali ujsť najmä ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli až 7,0 % sledovanosť a napriek silnej futbalovej konkurencii zaujala show na JOJke aj mužov v CS 45-54 so 4,2 % ratingom.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group