JOJ Group uzavrela apríl ako líder trhu v prime time
BRATISLAVA 2. mája –
JOJ Group uzavrela apríl ako trhová jednotka v hlavnom vysielacom čase v CS 12+ s 11,7 % ratingom (aprílový priemer), u mladších divákov si medziročne v prime time zvýšila výkon až o 1,4 % na 27,0 % share. Uplynulý týždeň dosiahla skupina JOJ ako líder trhu v prime time (priemer v CS 12+) najvyššiu, až 13,9 % sledovanosť v utorok 25. apríla, s 32,5 % podielom v rámci univerzálneho publika. Samotná TV JOJ si v rovnaký deň vyslúžila 10,9 % rating a 25,4 % share v CS 12+.
Najsledovanejším programom posledného aprílového týždňa bolo na Slovensku Najlepšie počasie, ktoré v utorok 25.4. dosiahlo výborný rating 13,4 % a 29,3 % podiel so 627-tisíc divákmi staršími ako 12 rokov. Druhým TOP programom boli nedeľné Noviny TV JOJ, ktoré zaznamenali 12,6 % sledovanosť a 30,2 % share v rámci univerzálneho publika. Z nespravodajských relácií si najviac divákov pozrelo zábavnú show Nikto nie je dokonalý, ktorá si v utorok pripísala svoj druhý najlepší výsledok v CS 12+, a to 11,9 % sledovanosť a 26,3 % podiel. Lídrom trhu v čase svojho vysielania boli tradične aj obe premiéry Inkognita
– s 10,5 % sledovanosťou v pondelok a 10,2 % ratingom vo štvrtok v CS 12+.
V sobotu vysielala televízia JOJ priamy prenos finále prestížnej súťaže krásy Miss Slovensko 2017, ktorej víťazkou sa stala Hanka Závodná. Galavečer si nenechalo ujsť 362-tisíc divákov starších ako 12 rokov, ktorí dosiahli 7,7 % rating a 18,4 % podiel. Odovzdávanie koruniek krásy teda sledovalo viac ako vlani a bolo lídrom trhu v čase svojho vysielania.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group