Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
13. apríla 2017 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Inovácie sú sexi

Bratislava, 13.4.2017 – Unikátne podujatie RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE, ktoré zažiarilo včera 11. apríla v Grand Hotel River Park, A Luxury Collection Hotel, Bratislava, bolo vypredané do posledného miesta.

Atraktívna RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE počas jedného dňa dala priestor 17 invenčným rečníkom zo Slovenska aj zo zahraničia. Kľúčové témy boli dáta v retaili, realita kamenného obchodu a vernostné programy.

„Konferencii RETAIL INNOVATIONS sa podarilo zorganizovať výnimočný mix pohľadov a výziev na retail, vďaka čomu si návštevníci mohli odniesť oveľa viac ako len buzzwords, ktoré sú práve v móde ako to býva pri bežných eventoch.“ hodnotí jeden z keynote speakrov konferencie Michal Pastier (Kreatívny riaditeľ a spolumajiteľ Zaraguza, Exponea, Big Name Theory).

„Nechceme, aby nápad RETAIL INNOVATIONS skončil jedným podujatím. Pátrali sme po tom, čo obchodníkov najviac zaujíma, čo ďalšie by ich inšpirovalo a pomáhalo pri práci. Enormný záujem a podpora, ktorú prejavili naši fanúšikovia nás posúva ďalej. Radi by sme ponúkli v blízkej budúcnosti aj menšie užitočné formáty,“ dodáva Tibor Tabery, zakladateľ  RETAIL INNOVATIONS.

„Mimoriadny úspech včerajšieho festivlu nás zaväzuje. Tvoríme novú platformu, ktorá má ambíciu spájať inovatívnych lídrov v sektore retailu. Sledujte našu stránku RETAIL INNOVATIONS  a sociálnu sieť, “ upozorňuje Martin Kadleček spoluorganizátor podujatia.

„Ďakujeme všetkým, ktorí nás podporili v našej vízii. Ďakujeme hlavným partnerom podujatia: U&SLUNO a.s., Diebold Nixdorf, Pygmalios, Korner Analytics, s.r.o.. Partnerom: FEEDBACK s.r.o ., Prvá stavebná sporiteľňa, a. s. , Poštová banka, a.s., Ryba Žilina, spol. s r.o., VISITOR, s.r.o., Kofola a.s., ST. NICOLAUS – trade, a.s., Tauris, innogy Slovensko, Kocka s.r.o., Ingenico Group. Mediálnym partnerom: Forbes, Retail magazín, TASR, IN STORE Slovakia, PREDPREDAJ.sk.“ dodáva Mária Tariškov, spoluorganizátor konferencie.

 

 

K téme

Jesenná ITAPA 2024: Slovensko pod lupou. Kľúčové výzvy a riešenia pre budúcnosť Slovenska Nórsky deň ITAPA 2024 – Od výskumu k zmene

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.