Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
28. marca 2017 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Vy ste rozhodli: Lidl ponúka najlepší pomer kvality a ceny na Slovensku

Slovenskí spotrebitelia rozhodli o tom, že Lidl získal až osem prvenstiev v prestížnej ankete Best Buy Award 2017/2018. Toto ocenenie zohľadňuje najlepší pomer ceny a kvality na trhu.

Lidl je pre Slovákov symbolom najlepšieho pomeru ceny a kvality na trhu. O absolútnom víťazstve diskontného reťazca v prestížnej medzinárodnej ankete Best Buy Award 2017/2018 rozhodli v internetovom hlasovaní priamo spotrebitelia. Okrem absolútneho víťazstva uspel Lidl aj v ďalších kategóriách:

– maloobchodný reťazec

– medzinárodný maloobchodný reťazec

– pekárenské výrobky

Pilos: mlieko

– Saguaro: fľašková perlivá voda

– Saguaro: fľašková neperlivá voda

– Sympathica: sladké nátierky

Išlo o historicky druhý ročník prieskumu Best Buy Award na Slovensku. V edícii 2015/2016 získal Lidl takisto osem prvenstiev, vrátane hlavnej kategórie. „Ocenenia Best Buy sú dôkazom, že v Lidli sa zákazníci naozaj nemusia rozhodovať medzi kvalitou a cenou, u nás totiž nájdu oboje. Sú o to hodnotnejšie, že o nich rozhodli tí najdôležitejší – naši zákazníci,“ povedal Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl Slovenská republika. Lidl je tiež trojnásobným víťazom Ceny verejnosti v rámci súťaže Obchodník roka a získal tiež 27 medailí kvality QUDAL.

Prieskum Best Buy Award realizuje švajčiarska organizácia ICERTIAS – International Certification Association GmbH, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch. V tomto prieskume sa nemeria podiel na trhu ani sila značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuka trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní.

Prieskum Best Buy Award 2017/2018 sa na území Slovenska realizoval vo februári na vzorke 1200 opýtaných. Respondentmi boli občania Slovenska nad 15 rokov. Prieskum sa uskutočnil prostredníctvom internetového dotazníka použitím metódy CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Otázky v prieskume Best Buy Award boli otvorené, účastníci teda nemali možnosť výberu z navrhnutých odpovedí. Namiesto toho podľa vlastného uváženia a na základe vlastných skúseností uviedli výrobcov a poskytovateľov služieb, ktorí ponúkajú najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu.

Cieľom projektu a certifikátu Best Buy Award je zjednodušiť pre zákazníkov hľadanie najlepšieho tovaru a služieb za najvýhodnejšie ceny na miestnom i medzinárodnom trhu. Prieskum Best Buy Award sa realizuje plne v súlade s ustanoveniami „Medzinárodného kódexu praktík marketingových a sociálnych výskumov“, ktoré prijala Medzinárodná obchodná komora (ICC) a Európska asociácia marketingového výskumu (ESOMAR).

Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na sociálnych sieťach.

Facebook: https://www.facebook.com/lidlslovensko

Instagram: https://instagram.com/lidlsk/

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC5oGq-pQRauK3TFdDa0ZPAQ

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/lidl-slovenská-republika-v-o-s-

K téme

Lidl otvoril druhú predajňu v Rimavskej Sobote Keď to v supermarkete žije aj po záverečnej: počas Noci v BILLA sa tradičné chute Slovenska spojili s tými modernými

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.