Úspešný zábavný štvrtok na JOJke včera obohatil návrat obľúbenej relácie Sedem
BRATISLAVA 24. marca – JOJ Group dosiahla vo štvrtok 23. marca 12,8 % sledovanosť a 29,8 % podiel v hlavnom vysielacom čase v CS 12+, TV JOJ bola pre univerzálne publikum v prime time opäť prvou voľbou s 10,4 % ratingom a 24,2 % share.
TOP programom s celkovo najväčším počtom divákov boli tradične Noviny TV JOJ, ktoré včera zaznamenali 13,0 % sledovanosť a 29,3 % podiel na trhu a lídrom trhu v čase svojho vysielania boli v CS 12+ aj Šport (9,3 % Rtg) a Najlepšie počasie (10,6 % Rtg).
Prvou voľbou pre mladšie publikum bola vo štvrtok tradične show Inkognito s 9,0 % sledovanosťou a 26,8 % podielom. V CS 12+ dosiahlo Inkognito včera 10,9 % rating a 24,8 % share, pričom ženy v CS 45-54 zaznamenali až 14,9 % sledovanosť a mladšie diváčky v CS 35-44 takisto skvelý 14,2 % rating.
Úspešný zábavný štvrtok na JOJke včera obohatil návrat obľúbenej relácie Sedem. Vtipné diskutovanie známych glosátorov si po 22. hodine večer nenechalo ujsť až 315-tisíc divákov, ktorí predstavovali 6,7 % rating a 20,5 % share v CS 12+. Najviac bolo diváčok vo veku 45 až 54 rokov s 9,2 % sledovanosťou.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group