Noviny TV JOJ boli opäť najsledovanejším programom týždňa
BRATISLAVA 20. marca –
Televízia JOJ naďalej potvrdzuje svoju pozíciu lídra v prime time, uplynulý týždeň bola v priemere jednotkou pre univerzálne publikum, aj pre mladších divákov. V nedeľu 19. 3. zaznamenala 11,4 % rating. JOJ Group dosiahla včera najvyššiu sledovanosť so 14,0 % ratingom a najlepší výkon zaznamenala v utorok 14. 3. s 31,1 % share (v CS 12+). Pri divákoch vo veku 12 až 54 rokov si včera pripísala 11,8 % sledovanosť a v stredu 15. 3. zaznamenala 31,7 % podiel na trhu.
Najsledovanejším programom týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií boli opäť Noviny TV JOJ, ktoré včera dosiahli vynikajúci 15,5 % rating a 30,6 % share v CS 12+. Najlepšie počasie dosiahlo svoju najvyššiu sledovanosť rovnako včera so 14,2 % ratingom a 26,7 % share v rámci univerzálneho publika. KRIMI si v nedeľu pripísali 13,2 % sledovanosť a Šport 12,0 % rating (CS 12+).
Víkend sa JOJke vydaril nielen s ponukou nespravodajských relácií, ale aj s filmovým programom a vlastnou tvorbou. V sobotu bola lídrom trhu v čase svojho vysielania pre mladších divákov komédia Bláznivá dovolenka so 7,7 % sledovanosťou a 20,5 % share. V nedeľu si diváci nenechali ujsť tretiu epizódu historickej detektívky 1890, ktorá zaznamenala 9,7 % rating a 19,6 % podiel v CS 12+. Najpočetnejšou skupinou boli diváčky vo veku 45 až 54 rokov, ktoré dosiahli skvelú, až 14,9 % sledovanosť.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group