Tím pekárov Tesca predstaví zákazníkom nové receptúry
Bratislava 6.marca.2017 – Tesco ročne na Slovensku predáva vyše 280 miliónov kusov pekárenských výrobkov a 2,3 milióna cukrárenských výrobkov. Preto je kľúčovou prioritou reťazca ponúkať produkty, ktoré si zákazníci radi vložia do nákupného košíka. Preferencie zákazníkov pri kúpe pečiva zisťoval reťazec v prieskume. Na základe jeho výsledkov Tesco mení svoju ponuku pečiva. Reťazec s tímom pekárenských majstrov neprestajne vyvíja vlastný produktový rad a realizuje prísne kotroly tak, aby sa na pulty obchodov dostali len tie najkvalitnejšie produkty. Navyše, Tesco plánuje zharmonizovať proces pečenia a predefinovať cesto. Cieľom je zabezpečiť, aby sa do všetkých predajní v Európe dostali produkty rovnakej vysokej kvality. Prieskum Tesca na Slovensku, v Česku, Maďarsku a Poľsku ukázal, že zákazníci uprednostňujú teplé – čerstvo napečené produkty. Na Slovensku približne 40 – 65 výrobkov pečú pekári priamo v Tesco obchodoch.Výsledky výskumu tiež jasne ukazujú, že použitie prírodných surovín je kľúčové pri nákupe pekárenských výrobkov. Dôležitým faktorom je, aby produkt zostal dlho čerstvý. Aj preto budú obľúbené žemle vyrábané z kysnutého cesta, takže zostanú dlhšie mäkšie. Tesco rozšírilo aj ponuku pekárenských výrobkov robených s maslom: napríklad niektoré croissanty budú obsahovať viac ako 20 % masla.