Inkognito včera dosiahlo rekordnú sledovanosť
BRATISLAVA 21. februára – JOJ Group si včera v hlavnom vysielacom čase vyslúžila až 15,2 % sledovanosť a 33,2 % podiel na trhu v rámci univerzálnej časti publika. TV JOJ dosiahla v rovnakom parametri 12,8 % rating a 28,1% share. V komerčnej cieľovej skupine si vyslúžila najlepší pondelkový výkon aj sledovanosť v prime time
za posledný rok (9,4 % Rtg a 26,6 % Shr).
Najsledovanejším programom dňa boli z ponuky všetkých slovenských televízií opäť Noviny TV JOJ, ktoré si nenechalo ujsť až 741-tisíc divákov starších ako 12 rokov s 15,8 % sledovanosťou a 33,9 % podielom. U mladších divákov bola včera hlavná spravodajská relácia JOJky rovnako TOP programom (10,6 % Rtg a 29,8 % Shr). Najlepšie počasie si včera v CS 12+ vyslúžilo sledovanosť 14,2 % a 29,2 % podiel na trhu.
Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou bolo v pondelok už tradične Inkognito, ktoré včera navyše dosiahlo svoju rekordnú sledovanosť od svojho návratu na obrazovky televízie JOJ v máji 2015. Celkovo si obľúbenú zábavnú show včera pozrelo 597-tisíc divákov, ktorí predstavovali vynikajúci 12,7 % rating a 27,7 % share. Rekord malo Inkognito aj v obchodne relevantnej cieľovej skupine s 9,9 % sledovanosťou a 27,1 % podielom. Najpočetnejšou cieľovkou boli ženy
v produktívnom veku 35-44 rokov s výbornou 14,8 % sledovanosťou.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group