Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
13. februára 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Sledovanosť JOJ Group rastie, včera dosiahla rekordné výkony

BRATISLAVA 13. februára – JOJ Group naďalej potvrdzuje svoju silnú pozíciu lídra v prime time a jej úspechy majú rastúcu tendenciu. Druhý februárový týždeň uzavrela s rekordnými výkonmi, keď v nedeľu 12. februára dosiahla v hlavnom vysielacom čase v CS 12+ najvyššiu sledovanosť za posledné dva roky, až 17,5 % rating a tiež najlepší podiel na trhu od septembra 2015 (35,2 % Shr).
TV JOJ si včera pripísala najlepší nedeľný share v prime time za posledný rok v rámci univerzálneho publika (29,2 % Shr) a v komerčnej cieľovke za posledné dva roky (27,8 % Shr). Zároveň JOJka v nedeľu dosiahla svoj druhý najlepší tohtoročný nedeľný rating v CS 12+, a to až 14,6 % sledovanosť.
Najsledovanejším programom uplynulého týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií boli Noviny TV JOJ, ktoré v nedeľu sledovalo až 817-tisíc divákov, čo znamenalo vynikajúci 17,4 % rating a 34,4 % share v CS 12+.
V CS 12-54 dosiahla hlavná spravodajská relácia 13,0 % sledovanosť a 32,3 % podiel. Na druhom mieste v rebríčku TOP programov týždňa je Najlepšie počasie, ktoré včera na JOJke zaznamenalo až 17,1 % sledovanosť a 33,2 % share
v CS 12+, resp. 13,4 % rating a 32,4 % podiel na trhu v CS 12-54.
Z nespravodajských relácií malo najviac divákov opäť V siedmom nebi, ktoré si včera nenechalo ujsť takmer 700-tisíc divákov so 14,9 % ratingom a 32,4 % podielom na trhu v rámci univerzálneho publika. Rodinná relácia dosiahla včera svoje doteraz najlepšie výsledky od začiatku roka, a to nielen v CS 12+, ale aj v CS 12-54 (11,0 % Rtg a 29,1 % Shr). Najpočetnejšou skupinou divákov boli včera ženy vo veku 45 až 54 rokov s excelentnou 18,4 % sledovanosťou.
Druhým najsledovanejším TOP programom týždňa z nespravodajských relácií bola pre univerzálne publikum zábavná show Inkognito (12,3 % Rtg a 26,7 % Shr v pondelok 6.2.) a pre komerčných divákov to bol komediálny seriál Prázdniny
(9,8 % Rtg a 27,2 % Shr).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

UPC: Hrozí úplný zákaz českých staníc v ponuke slovenských operátorov Slovensko ako turistická destinácia zožalo úspech v írskej televíznej šou

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.