Najlepšie počasie a Noviny TV JOJ dominovali slovenskému trhu
BRATISLAVA 2. decembra – Jojkárske spravodajské relácie jednoznačne viedli spomedzi všetkých formátov na trhu. V stredu, 30. novembra 2016, bola televízia JOJ lídrom trhu v prime time (rtg 7,6 %, shr 22,4 %) aj vďaka svojim úspešným spravodajským programom.
Najsledovanejším programom dňa sa posledný novembrový a prvý decembrový deň stalo Najlepšie počasie. V stredu 30. novembra si predpoveď počasia pozrelo spolu 335-tisíc divákov v CS 12-54 (rtg 10,4 %, shr 29,3 %). Lídrom slovenského trhu bolo Najlepšie počasie so sledovanosťou 9,0 % a podielom 24,9 % aj včera, 1. decembra, pričom oba dni bola relácia najsledovanejšou takmer vo všetkých cieľových skupinách.
Druhým nasledovanejším programom dňa v stredu i vo štvrtok boli Noviny TV JOJ. Hlavná spravodajská relácia TV JOJ dosiahla svoje prvenstvo v stredu so sledovanosťou 9,7 % a podielom 28,9 %. Rekordnú sledovanosť 11,9 % a podiel 41,9 % zaznamenali v Prešovskom kraji. Vo štvrtok Noviny TV JOJ potvrdili svoje víťazstvo so sledovanosťou 8,8 % a podielom 26,7 %. Štvrtkové udalosti zaujali najmä ženy vo veku 45 – 54 (rtg 15,5 %, shr 27,8 %) a mužov v tom istom veku (rtg 11,9 %, shr 26,0 %). Nadpriemerný podiel na trhu 31,0 % dosiahli mladé ženy (CS 25 – 34), a 35,5 % mladí muži (CS 25 – 34).
Do tretice najúspešnejších spravodajských formátov uplynulých dní patrí aj Šport. V stredu (rtg 9,1 %, shr 25,8 %) i vo štvrtok (rtg 7,3 %, shr 20,9 %) bol jednotkou vo svojom vysielacom čase.
V stredu sa v čase svojho vysielania stala jednotkou aj obľúbená spravodajská relácia KRIMI (rtg 7,7 %, shr 24,7 %).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;mt