TV JOJ mala v septembri najsledovanejšie spravodajstvo
BRATISLAVA 4. októbra – Spravodajstvo televízie JOJ má za sebou ďalší úspešný mesiac, v ktorom prilákalo viac divákov ako ostatné televízie so svojimi spravodajskými reláciami. Noviny TV JOJ dosiahli v priemere lepší septembrový rating v porovnaní s konkurenciou, a to v CS 12-54 (7,1 % Rtg) aj v CS 12+ (10,9 %). Celkovo zaznamenala hlavná spravodajská relácia JOJky v porovnaní s ostatnými vyššiu sledovanosť až 14-krát za mesiac v rámci obchodne dôležitej cieľovej skupiny divákov a pre univerzálne publikum bola prvou voľbou väčšinu septembra, teda až 27-krát.
Najlepšie výsledky si pripísali Noviny TV JOJ v nedeľu 18. septembra, keď dosiahli 8,9 % rating v CS 12-54 a až 12,9 % sledovanosť v CS 12+. Najpočetnejšou cieľovou skupinou divákov Novín boli v septembri ženy vo veku 45-54 rokov s priemerným ratingom až 12,8 % a muži v rovnakej vekovej kategórii s 9,6 % sledovanosťou.
Úspech zaznamenalo aj Najlepšie počasie, ktoré bolo v septembri jednotkou trhu v čase svojho vysielania až 25-krát v CS 12+ a 18-krát v CS 12-54, alebo Šport, ktorý bol lídrom v čase svojho vysielania 22-krát (CS 12+). Najsledovanejšia bola predpoveď počasia na JOJke uplynulý mesiac v nedeľu 18. septembra s 10,1 % ratingom v komerčnej cieľovke a v stredu 28. septembra s 13,2 % sledovanosťou v CS 12+. Šport zaznamenal svoj najlepší septembrový výkon v rovnaký deň (28.9.), konkrétne 10,9 % rating a 25,4 % share v CS 12+. KRIMI boli najsledovanejšie v nedeľu 18. septembra (10,7 % Rtg v CS 12+).
Aj tieto výsledky potvrdzujú trend, ktorý zaznamenal už v máji 2016 prieskum spoločnosti GfK o sledovanosti televízneho spravodajstva na Slovensku. Vo výsledkoch prieskumu sa uvádza, že diváci sledujú spravodajstvo televízie JOJ kvôli aktuálnosti a zaujímavým informáciám. Moderátori spravodajstva TV JOJ sú Slovákmi vnímaní ako najviac profesionálni, najatraktívnejší a najsympatickejší na trhu (zdroj: Prieskum okamžitých reakcií na sledovanie večerného spravodajstva, GfK, máj 2016).
Medzimesačne vzrástol výkon TV JOJ v prime time o 1,9 % na rovných 20,0 %. V septembri sa darilo aj ostatným staniciam z portfólia JOJ Group, a to v medziročnom porovnaní – PLUSka zlepšila svoj share v hlavnom vysielacom čase o 0,4 % na 4,5 % podiel na trhu a televízia WAU o 0,8 % na 1,9 % výkon v prime time.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;nr