JOJka úspešne odštartovala televíznu jeseň
BRATISLAVA 12. septembra – V prvý týždeň novej televíznej sezóny odštartovala televízia JOJ dve z najväčších show tejto jesene – Česko Slovensko má talent a Návštevníkov. Diváci sa tiež dočkali premiérových epizód druhej série seriálu Naši.
TV JOJ hneď v prvú septembrovú nedeľu odpremiérovala už šiestu sériu najúspešnejšej talentovej show Česko Slovensko má talent s 9,5 % ratingom v rámci univerzálneho publika, pričom v dôležitých cieľových skupinách divákov vo veku 45 až 54 rokov dosiahla ČSMT až 12,6 % (ženy) a 11,0 % sledovanosť (muži). Včera show potvrdila svoju pozíciu, keď si v dôležitej CS 12-54 zopakovala rovnaký výkon ako v prvú nedeľu, teda 8,8 % sledovanosť a 23,7 % share. Najviac divákov malo Česko Slovensko má talent včera v Nitrianskom kraji, kde show dosiahla 12,9 % rating.
V utorok 6. septembra sledovali diváci TV JOJ prvé dve premiérové epizódy novej série komediálneho seriálu Naši, pričom druhý diel zaznamenal 6,8 % rating v komerčnej CS 12-54, stal sa lídrom v čase svojho vysielania a Naši tak boli najsledovanejším nespravodajským programom utorka na trhu. TOP reláciou dňa v CS 12+ sa stali Noviny TV JOJ s 11,2 % sledovanosťou a 28,6 % podielom
na trhu.
V stredu 7. septembra sa JOJ Group stala trhovým lídrom v prime time s 34,4 % podielom v obchodne relevantnej cieľovej skupine a takisto v rámci univerzálneho publika, kde dosiahla 12,3 % rating. TV JOJ v hlavnom vysielacom čase zaznamenala najlepší stredajší share od začiatku roka a zároveň druhý najlepší tohtoročný výkon v prime time vôbec (CS 12-54). Zásluhu na tom má opäť show Česko Slovensko má talent, ktorej druhú premiérovú epizódu si pozrelo 510-tisíc divákov s 10,9 % ratingom (CS 12+).
Talentová show televízie JOJ bola v stredu zároveň najsledovanejším programom dňa v CS 12-54. Ratingový rebríček divákov starších ako 12 rokov v ten deň viedlo Najlepšie počasie s 11,5 % sledovanosťou a 27,7 % podielom na trhu.
Vo štvrtok 8. septembra si JOJ Group trhové prvenstvo v hlavnom vysielacom čase zopakovala s 33,8 % výkonom v komerčnej cieľovke. Štvrtkové premiérové epizódy seriálu Naši boli takisto lídrami trhu v čase svojho vysielania
a zároveň najsledovanejšími nespravodajskými programami dňa (CS 12-54). TOP reláciami štvrtka boli spravodajské relácie JOJky, Noviny TV JOJ v CS 12+ a Šport s Najlepším počasím v CS 12-54. V access prime sa komerčnou jednotkou na trhu v čase svojho vysielania stala aj Moja mama varí lepšie ako tvoja.
V druhý septembrový štvrtok večer odštartovala JOJka vysielanie svojej novej historickej show Návštevníci. V prvej epizóde sa diváci zoznámili s účastníkmi hry, ktorí dostali šancu bojovať o skvelú finančnú výhru návratom do minulosti a životom
v podmienkach 19. storočia na panstve grófa Pálffyho. Lídrom v čase svojho vysielania bola show v cieľovej skupine diváčok v produktívnom veku 35-44 rokov, najviac divákov bolo zo Žilinského a Banskobystrického kraja (CS 12-54). Návštevníci budú od tohto týždňa pokračovať na obrazovkách televízie JOJ každý večer v pracovné dni.
JOJka je už tradične začiatkom jesene svojim divákom blízko aj naživo, keď sa každú septembrovú nedeľu sťahuje na námestia slovenských miest s bohatým programom, koncertmi slovenských kapiel, množstvom sprievodných akcií a najmä
s účasťou všetkých obľúbených televíznych osobností JOJky. V nedeľu 4. septembra vysielala televízia Noviny TV JOJ z preplneného námestia v Bardejove, včera z Liptovského Mikuláša a najbližšiu nedeľu zavíta JOJka na Svätoplukovo námestie do Nitry.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;nr