Volkswagen Group konsoliduje globálny mediálny budget u PHD
Volkswagen Group v pondelok 13. júna potvrdila, že od januára 2017 bude konsolidovať kompletné mediálne plánovanie a nákup u PHD.
Oznámila, že PHD bude manažovať všetkých 8 značiek VW Group: Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda, Porsche, Bentley, LCV a MAN na 35 trhoch.
VW sa mieni tento rok stať najväčším výrobcom automobilov na svete a je piatym najväčším zadávateľom reklamy – výdavky sa odhadujú na viac ako 2,5 miliardy USD.
Podľa oficiálneho vyhlásenia VW Group: „Nové možnosti digitalizácie a nové spôsoby zacielenia špecifických skupín sa budú v mediálnom plánovaní omnoho viac brať do úvahy. Po prehodnotení kompletného rozpočtu a výberu, ktorý trval 8 mesiacov, bola uzavretá nová zmluva na globálny mediálny Budget VW Group. Mediálna holdingová spoločnosť Omnicom Group vyčnievala spomedzi konkurencie a presvedčila všetky značky Volkswagen Group tým, že poskytla trendsetové podnety pre mediálny manažment a široko založenú, strategicky jasnú škálu služieb.“
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
tk