Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
14. júna 2016 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Ľudia dali projektom na zlepšenie života 3,3 milióna hlasov

BRATISLAVA 14. júna – Na celom Slovensku tento rok pribudne až 77 nových možností na viac oddychu, športovanie detí, zdravý životný štýl, komunitných aktivít aj pomoc znevýhodneným skupinám ľudí. Rozhodli o tom zákazníci Tesca, ktorí dali najlepším projektom neziskových organizácií na zlepšenie života v komunite až 3,3 milióna hlasov!

Hlasovanie v rámci nového komunitného programu Tesco Vy rozhodujete, my pomáhame prebehlo od 11. mája 2016 do 7. júna 2016 vo všetkých predajniach Tesco. „Zapojenie toľkých ľudí do hlasovania o najlepší projekt neziskových organizácií nás veľmi príjemne prekvapilo. Približne každý tretí zákazník hlasoval. Mali vskutku neľahkú úlohu, a to vybrať si z 229 skvelých projektov, z ktorých každý by bol určite prínosom pre miestnu komunitu. Ľuďom na Slovensku záleží na svojom okolí a miliónmi hlasov vybrali tie, ktoré získajú našu podporu a zmenia niečí príbeh. Ide o prvý ročník nášho nového komunitného programu Vy rozhodujete, my pomáhame a už teraz sa tešíme na ďalšie kolo. Ďakujeme všetkým organizáciám, ktoré sa zapojili, a zákazníkom za ich hlasy a podporu,“ povedal Peter Sklenář, manažér spoločenskej zodpovednosti Tesco Stores SR.

Najviac ľudí sa do hlasovania zapojilo v Trnavskom, Trenčianskom a Prešovskom kraji. Zákazníkom sa najviac páčili nápady na vytvorenie miest na oddych, rozvoj aktivít pre deti a mládež a na pomoc znevýhodneným ľuďom. K víťazných návrhom patrí napríklad vytvorenie oddychového miesta pri cyklotrase, mobilného dopravného ihriska pre základné školy, exkurzia v chránenej dielni, modernizácia knižnice či tábor pre telesne postihnuté deti. „Každý z víťazných projektov dostane po podpise zmluvy grant vo výške 1 300 eur od Tesca na realizáciu svojho projektu. Neziskové organizácie majú na realizáciu nápadov čas do konca novembra,“ dodal P. Sklenář.

Zaujímavosti o projektoch neziskových organizácií:

• Do grantového programu Vy rozhodujete, my pomáhame prihlásilo svoje projekty 438 neziskových organizácií
• Z prihlásených projektov grantová komisia vybrala 229 najlepších, ktoré postúpili do hlasovania v predajniach Tesco
• O najlepších 77 projektoch rozhodli hlasovaním zákazníci Tesca od 11. mája 2016 do 7. júna 2016
• Každému víťaznému projektu daruje Tesco 1 300 eur na realizáciu
• Do hlasovacích boxov v predajniach Tesco vhodili zákazníci 3 272 201 žetónov
• Najviac ľudí hlasovalo v Trnavskom, Trenčianskom a Prešovskom kraji
• Z víťazných 77 projektov presne 38 % projektov bolo zameraných na rozvoj športu, 29 % na podporu vzdelávania a mladých ľudí a 17 % projektov navrhovalo aktivity s cieľom podporiť sociálnu starostlivosť
• Na realizácii víťazných projektov bude pracovať 1 518 dobrovoľníkov
• Zamestnanci Tesca pri projektoch pomôžu 1 344 hodinami

Viac informácií o víťazných projektoch je na www.tesco.sk/pomahame, kde takisto včas zverejníme aj informácie o plánovanom ďalšom kole programu Vy rozhodujete, my pomáhame.

Tesco pôsobí na Slovensku už takmer 20 rokov. Za ten čas sa stalo synonymom moderného maloobchodu, priekopníkom multikanálového predaja a dlhodobým partnerom slovenských dodávateľov. V súčasnosti Tesco prevádzkuje viac ako 150 obchodov najrôznejších formátov, 18 čerpacích staníc, ale aj služby Tesco Potraviny domov a Tesco Mobile. Po celom Slovensku zamestnáva 10 000 ľudí a patrí medzi troch najväčších súkromných zamestnávateľov v krajine. Neustále inovuje svoju ponuku. Zákazníkom ponúka aj široký výber privátnych výrobkov pod značkou Tesco Finest či Pravá chuť. Tesco na Slovensku je zároveň jedným z lídrov spoločenskej zodpovednosti a realizuje projekty ako Potravinová zbierka pre ľudí v núdzi, Grantový program „Vy rozhodujete, my pomáhame”, alebo Detská atletika.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

bx

K téme

Po Dobre, Smrti, či Snoch prichádza Mágia ako zdroj zla Lidl otvoril druhú predajňu v Rimavskej Sobote

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.