Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
30. mája 2016 PR správyKultúra od PRservis.skSITA Diskusia()

Nenechajte sa znechutiť reklamou ako Oliviero Toscani

Nenechajte sa znechutiť reklamou ako Oliviero Toscani.

Oliviero Toscani na klinec určite nepríde: Každý, kto sám seba nazýva art director či creative director, musí byť idiot.
Nenechajte sa znechutiť reklamou ako Toscani. Pozrite si crme de la crme slovenskej reklamy na Zlatom klinci 2016.

Oliviero Toscani, taliansky fotograf, ktorého preslávili najmä kontroverzné kampane pre značku Benetton, má povesť jedného z najznámejších a najvyhľadávanejších reklamných tvorcov. Napriek tomu tvrdí, že reklama ho nezaujíma a na svete by bolo lepšie bez nej.

Aké sú najnovšie trendy v marketingu, ktoré by reklamní tvorcovia mali prestať sledovať?
Ja neviem absolútne nič o marketingu a reklame, nie som človek z reklamy. Nič nesledujem, nič nehľadám, nič nenasledujem, reklama ma nezaujíma. Myslím si, že reklama je zlá a že by sme si veľmi dobre žili bez nej.

Prečo?
Pretože ju nepotrebujeme. Ja ju nepotrebujem. Nepotrebujem, aby mi niekto hovoril, čo si mám kúpiť. Ja reklamu využívam ako príležitosť, využívam médiá, aby hovorili o problémoch, ktoré ma zaujímajú. A nie, aby hovorili o produktoch, o kozmetike, o autách, o kráse. To mi je fakt ukradnuté.

Čo si teda myslíte o ľuďoch, ktorí pracujú v reklame?
Že sú rovnako hlúpi ako ľudia, ktorí pracujú pre armádu. Nepýtajte sa ma prečo. To je môj názor, tak to vidím.

Je niečo, čo by ste vedeli zo svojich skúseností poradiť art directorom či creative directorom?
Nemám im čo poradiť. Myslím si, že každý, kto sám seba nazýva art director alebo creative director, musí byť hlúpy. Musí to byť idiot. Veď čo robí celé dni? Samé sračky.

Nenechajte sa znechutiť reklamou ako Toscani. Pozrite si creme de la creme slovenskej reklamy na Zlatom klinci 2016.

Počet prác prihlásených do jednotlivých kategórií národnej súťaže kreativity je tento rok nasledovný:

A – PRINT A POSTER – 21 prihlásených prác
B – OUT OF HOME – 21 prihlásených prác
C – FILM – 42 prihlásených prác
D – RÁDIO – 15 prihlásených prác
E – INTERACTIVE & ONLINE – 61 prihlásených prác
F – TECHNIQUES – 40 prihlásených prác
G – MEDIA – 33 prihlásených prác
H – KREATIVITA V PR KAMPANI – 17 prihlásených prác
I – EVENTS – 20 prihlásených prác
J – KAMPAŇ – 16 prihlásených prác

Shortlisty budú známe vo štvrtok 9. júna. Prezentáciu najlepších prác z kategórie J-Kampaň a tiež prezentáciu shortlistov študentskej súťaže Žiarovka si budete môcť tento rok po prvýkrát pozrieť naživo pri chutných raňajkách, a to v piatok 10. júna o 8.30 hod. vo Foxforde. Počet miest je obmedzený, registrovať sa môžete TU. Cena zahŕňa vstup, kávu i raňajky.

Čo sa dnes nosí v reklame a ktoré kampane porota považuje za tie najlepšie z uplynulej sezóny, sa dozvieme počas slávnostného vyhlasovania výsledkov Zlatého klinca v piatok 10. júna 2016 o 20.00 hod. v bratislavskom Istropolise.

Lístky na galavečer sú dostupné TU.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

tk

K téme

Rozmaznané decká milionárov a svet pozlátka. Moja vina Havasi Symphonic 2024: Ikona moderného klavírneho umenia a symfonickej hudby sa vracia na Slovensko!

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Kultúra

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.