JOJ: JOJ Group je lídrom trhu v prime time
BRATISLAVA 4. marca – Aj na začiatku marca potvrdzuje JOJka svoju pozíciu jednotky slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase. Najsledovanejšou reláciou prvých troch marcových dní boli opäť Noviny TV JOJ (CS 12+), Naši mali včera už tradične najviac divákov zo všetkých nespravodajských relácií (CS 12-54).
JOJ Group bola v stredu 2. marca lídrom slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase v CS 12+ aj CS 12-54, pričom v rámci univerzálneho publika zaznamenala skvelý 30,6 % share a vysoko nadpriemernú sledovanosť 13,4 %. Vo štvrtok 3. marca si prvenstvo v prime time zopakovala, keď v obchodne dôležitej cieľovej skupine divákov vo veku 12-54 rokov dosiahla vynikajúci, až 32,0 % % podiel na trhu a 11,4 % rating.
Spravodajstvo televízie JOJ sa vo februári stalo najsledovanejším na našom trhu (CS 12+) a v tomto trende pokračuje aj v ďalšom mesiaci. Noviny TV JOJ sú od začiatku marca denne programom s najväčším počtom slovenských divákov v rámci univerzálneho publika. V utorok aj v stredu zaznamenali 13,1 % rating a vo štvrtok až 13,9 % sledovanosť, keď si ich nenechalo ujsť až 652-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Aj ostatné spravodajské relácie JOJky si rovnako udržujú svoje silné postavenie lídrov trhu v čase svojho vysielania – Krimi, Šport aj Najlepšie počasie uprednostňujú diváci pred programom ostatných televízií, či už v rámci univerzálneho publika, alebo v obchodne relevantnej cieľovej skupine. Včera napríklad dosiahli Krimi aj Najlepšie počasie rovnako skvelú, až 12,3 % sledovanosť (CS 12+).
Moja mama varí lepšie ako tvoja aj tento týždeň neohrozene kraľuje podvečernému programu, denne je lídrom trhu v access prime v oboch najdôležitejších cieľovkách, včera napríklad s 9,1 % ratingom v CS 12+ a u žien
v CS 35-44 s 10,7 % sledovanosťou.
Jedenásta epizóda komediálneho seriálu Naši si včera u mladých vyslúžila 8,9 % rating a 23,4 % share. Tradične najviac diváčok bolo v produktívnom veku 35-44 rokov s až 12,9 % sledovanosťou, muži v rovnakom veku dosiahli 9,9 % rating a u žien v CS 45-54 zaznamenala rodina Rodinovcov včera 10,8 % sledovanosť.
Svoj druhý najlepší tohtoročný výkon dosiahlo včera Inkognito, ktoré sledovalo celkovo 364-tisíc divákov so 7,8 % ratingom v CS 12+ a 22,4 % podielom na trhu v CS 12-54. Zábavnú show si tentokrát nenechalo ujsť 10,2 % žien
v CS 35-44.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;mt