JOJ: Naši boli včera opäť najsledovanejším programom
BRATISLAVA 26. februára – Naši boli včera opäť najsledovanejším programom v rámci mladšieho publika, Noviny TV JOJ mali už tretí deň po sebe najviac divákov na trhu
Televízia JOJ sa včera stala lídrom slovenského trhu v prime time, keď v rámci obchodne dôležitej časti publika obsadila prvé tri miesta v rebríčku najsledovanejších programov dňa so svojim večerným programom. Naďalej sa mimoriadne darí reláciám Noviny TV JOJ, Najlepšie počasie či show Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktoré od začiatku týždňa porážajú svoju konkurenciu. JOJka každý deň vedie rebríčky najsledovanejších relácií dňa.
TV JOJ bola v stredu 24. februára lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase pre slovenských divákov starších ako dvanásť rokov (22,8 % Shr a 9,9 % Rtg), vo štvrtok 25. februára sa stala jednotkou v prime time v rámci komerčne dôležitej časti publika (22,5 % Shr a 8,0 Rtg).
Najsledovanejšími reláciami sa počas 8. februárového týždňa doteraz každý deň stávali relácie televízie JOJ – v CS 12+ to v pondelok bolo Najlepšie počasie (12,5 % Rtg) a od utorka do štvrtka Noviny TV JOJ (včera s 13,3 % Rtg a 29,3 % Shr), v CS 12-54 si prvenstvo vyslúžila hlavná spravodajská relácia JOJky v stredu (8,8 % Rtg) a vo štvrtok pokračovanie seriálu Naši (9,5 % Rtg a 24,6 % Shr).
Programová ponuka televízie JOJ naďalej pravidelne poráža svoju konkurenciu v najdôležitejších slotoch, keď sú jej podvečerná show, spravodajské relácie aj večerné seriály pravidelne lídrami trhu v čase svojho vysielania.
Kulinársko-súťažná show Moja mama varí lepšie ako tvoja v líderstve exceluje, od pondelka do štvrtka bola každý deň trhovou jednotkou v oboch relevantných cieľovkách. Najviac divákov mala relácia tento týždeň v utorok (373-tisíc s 8,0 % Rtg). To isté platí pre Noviny TV JOJ, ktoré za posledné tri dni predbehli konkurenciu v čase svojho vysielania v CS 12+, pričom včera dosiahli až 13,3 % rating a 29,3 % share.
Obľúbený seriál ZOO bol prvou voľbou mladších divákov v utorok, pre starších zasa v stredu (9,4 % Rtg a 20,8 % Shr v CS 12+). V posledný februárový štvrtok si komerčné publikum nenechalo ujsť Našich, už desiaty diel tohto komediálneho seriálu tak dosiahol výbornú 9,5 % sledovanosť a 24,6 % podiel (CS 12-54).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;nr