TV JOJ: Najsledovanejším programom týždňa boli Noviny TV JOJ
BRATISLAVA 22. februára – Najviac divákov univerzálneho publika sledovalo uplynulý týždeň hlavnú spravodajskú reláciu televízie JOJ. Siedmy týždeň tohto roka uzavrela JOJ Group ako líder slovenského trhu v prime time.
JOJ Group bola v piatok 19. februára aj v nedeľu 21. februára opäť jednotkou slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase, včera s 11,9 % sledovanosťou a trhovým podielom 31,1 %. TV JOJ dosiahla včera svoj najlepší minulotýždňový výkon s 9,4 % ratingom a 24,4 % share v CS 12-54 a v rámci univerzálneho publika až s 10,4 % sledovanosťou. PLUSka zaznamenala u mladých divákov najvyšší podiel na trhu v sobotu 20. februára v prime time na úrovni 6,7 %.
Najsledovanejším programom tretieho februárového týždňa na trhu sa stali Noviny TV JOJ, ktoré v pondelok 15. februára sledovalo celkovo až 691-tisíc divákov s nadpriemerným výkonom 32,9 % a 14,7 % ratingom. Nedeľňajšie vysielanie hlavnej spravodajskej relácie JOJky sa zaradilo na tretie miesto v rebríčku najsledovanejších programov týždňa s celkovo 668-tisíc divákmi, 14,3 % ratingom a 29,6 % share (CS 12+).
Najsledovanejšou spravodajskou reláciou uplynulého týždňa na trhu sa v rámci mladšej časti slovenského publika stalo Najlepšie počasie s 11,3 % ratingom a 27,4 % podielom, pričom lídrom trhu v čase svojho vysielania bola predpoveď počasia na JOJke včera aj v CS 12+ s 12,6 % sledovanosťou. Jednotkou trhu bol včera v oboch cieľovkách aj Šport (10,7 % Rtg v CS 12+). Krimi zaznamenali v rámci univerzálneho publika 12,2 % rating.
Večerná filmová ponuka televízie JOJ včera takisto prekonala konkurenciu, keď si diváci nenechali ujsť akčnú kinopremiéru Tracers – Najrýchlejší lupiči (8,9 % Rtg a 24,6 % Shr v CS 12-54). Najpočetnejšou cieľovou skupinou filmu s Taylorom Lautnerom v hlavnej úlohe boli diváci v produktívnom veku 35 až 44 rokov, pričom ženy aj muži dosiahli rovnako skvelú, až 12,3 % sledovanosť.
PLUSke sa najviac darilo v sobotu 20. februára, kedy si najviac divákov z celého týždňa pozrelo dobrodružný film Flynn Carsen: Návrat do baní kráľa Šalamúna s 8,1 % podielom na trhu a 3 % ratingom v obchodne dôležitej časti publika.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
kp;bl