MARKÍZA: Búrlivé víno si včera nalial rekordný počet divákov!
BRATISLAVA 8. februára – Búrlivé víno prekonáva jeden rekord za druhým. Pôvodný rodinný seriál televízie Markíza si vo štvrtok 7. februára 2013 pozrel doposiaľ najvyšší počet divákov v oboch hlavných cieľových skupinách. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo Búrlivé víno rekordný rating 13,2 % a druhý najvyšší trhový podiel 41,4 %. Pokračovanie príbehu dvoch rozhádaných vinárskych rodín prilákalo k obrazovkám až 744-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Búrlivé víno sa vo štvrtok stalo najsledovanejším nespravodajským programom dňa a zároveň tiež najúspešnejším pôvodným seriálom na trhu. Napriek podvečernému nasadeniu prekonalo aj konkurenčný denný seriál vysielaný v prime-time. Obzvlášť sa mu darilo medzi mladými ženami 12-34 (shr 50,8 %).
Už tradične najsledovanejším programom na trhu boli vo štvrtok Televízne noviny, v 12-54 zaznamenali rating 15,3 % a trhový podiel 43,0 %. Pozrelo si ich až 923-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa dosiahol rekordný tohtoročný podiel medzi mladými mužmi 12-34 (shr 47,2 %). Kvalitné spravodajstvo trhového lídra si v 12-54 zvolilo 48,8 % divákov s vysokoškolským vzdelaním.
PR Oddelenie TV Markíza
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ig;bl