Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
10. februára 2016 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Lidl ponúka podľa Slovákov najlepší pomer kvality a ceny

Slovenskí spotrebitelia rozhodli o tom, že Lidl získal v roku 2015 až osem prvenstiev v prestížnej ankete Best Buy Award. Toto ocenenie zohľadňuje najlepší pomer ceny a kvality na trhu.

BRATISLAVA 10. februára – V roku 2015 sa na Slovensku uskutočnili prvé dva národné prieskumy verejnej mienky Best Buy Award, v každom z nich získal Lidl po štyri prvenstvá. V tejto medzinárodne prestížnej ankete zameranej na najlepší pomer ceny a kvality na trhu rozhodujú o víťazoch jednotlivých kategórií priamo spotrebitelia. Lidl označila väčšina z opýtaných za jednotku v týchto kategóriách:

• hlavná kategória
• medzinárodný maloobchodný reťazec
• fľašková minerálna voda – Saguaro
• polosuché salámy
• cukrovinky
• alkoholické nápoje
• pekárenské výrobky (2x)

Prieskum Best Buy Award realizuje švajčiarska organizácia ICERTIAS – International Certification Association GmbH, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch. V tomto prieskume sa nemeria podiel na trhu ani sila značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuka trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní.

„Náš koncept je vo veľkej miere postavený na výrobkoch predávaných pod privátnymi značkami. Znamená to, že zákazníci si ich môžu zakúpiť výlučne v predajniach Lidl. Čerstvosť, kvalita a výhodná cena ponúkaných produktov je pre nás teda naozaj kľúčová,“ povedal Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl Slovenská republika, a dodal: „Získané ocenenia za kvalitu (QuDal), čerstvosť (prieskumy verejnej mienky GfK júl 2015, TNS apríl 2015) či pomer kvality a ceny (Best Buy Award) sú dôkazom, že naša snaha je úspešná. Navyše, rozhodli o nich zákazníci.“

Prieskum Best Buy Award 2015/2016 sa na území Slovenska realizoval v dvoch vlnách – v apríli a októbri 2015 – vždy na vzorke 1200 opýtaných. Respondentmi boli občania Slovenska nad 15 rokov. Prieskum sa uskutočnil prostredníctvom internetového dotazníka použitím metódy CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Otázky v prieskume Best Buy Award boli otvorené, účastníci teda nemali možnosť výberu z navrhnutých odpovedí. Namiesto toho podľa vlastného uváženia a na základe vlastných skúseností uviedli výrobcov a poskytovateľov služieb, ktorí ponúkajú najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu.

Cieľom projektu a certifikátu Best Buy Award je zjednodušiť pre zákazníkov hľadanie najlepšieho tovaru a služieb za najvýhodnejšie ceny na miestnom i medzinárodnom trhu. Prieskum Best Buy Award sa realizuje plne v súlade s ustanoveniami „Medzinárodného kódexu praktík marketingových a sociálnych výskumov“, ktoré prijala Medzinárodná obchodná komora (ICC) a Európska asociácia marketingového výskumu (ESOMAR).

Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na sociálnych sieťach.

Facebook: https://www.facebook.com/lidlslovensko
Instagram: https://instagram.com/lidlsk/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC5oGq-pQRauK3TFdDa0ZPAQ
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/lidl-slovenská-republika-v-o-s-

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

bx

K téme

Lidl otvoril druhú predajňu v Rimavskej Sobote Diskontný reťazec prináša skutočného ducha Vianoc s oscarovým režisérom

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.