JOJ:TV JOJ bola v stredu znova lídrom trhu v prime time
BRATISLAVA 14. januára – Televízia JOJ bola v stredu 13. januára opäť jednotkou spomedzi slovenských televízií v hlavnom vysielacom čase. Pokračovanie nového seriálu ZOO sa stalo celkovo druhou najsledovanejšou reláciou dňa na trhu, lídrom rebríčka TOP programov bolo Najlepšie
JOJ Group včera znova obhájila pozíciu lídra trhu v prime time s 10,7 % ratingom a nadpriemerným podielom 31,2 %. Zásluhu na tom mal večerný program TV JOJ, ktorá zaznamenala svoj najlepší stredajší výkon od novembrového finále show Česko Slovensko má talent.
Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v komerčne dôležitej časti publika znova stala seriálová novinka ZOO, ktorej štvrtá epizóda dosiahla 9,3 % rating a nadpriemerný 25,7 % share. V rámci univerzálneho publika mal včera seriál výbornú 10,5 % sledovanosť a silná cieľová skupina žien vo veku 45-54 rokov sa opäť rozrástla o ďalšie diváčky, ktoré zaznamenali doteraz najlepší, až 21,2 % rating.
Rebríček TOP programov dňa v CS 12-54 včera viedlo Najlepšie počasie s 9,6 % sledovanosťou a 26,9 % podielom na trhu, pričom celkovo v CS 12+ dosiahlo 12,0 % sledovanosť. Noviny TV JOJ v stredu sledovalo 590-tisíc divákov,
s 12,6 % ratingom a 28,3 % podielom bola hlavná spravodajská relácia JOJky včera druhou najsledovanejšou reláciou na trhu v CS 12+.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;bl