JOJ: JOJ Group je od utorka lídrom trhu v prime time
BRATISLAVA 19. novembra – V utorok 17. novembra zaznamenala JOJ Group ako líder trhu v prime time až 33,8 % share a nadpriemernú 12,7 % sledovanosť. Včera dosiahla v hlavnom vysielacom čase ešte lepší podiel na trhu, a to až 35,8 %. Samotná stanica JOJ si v stredu večer ako trhová jednotka vyslúžila 29,5 % share a 9,8 % rating, bola navyše lídrom aj v celodennom meradle s 24,5 % trhovým podielom.
Vo sviatočný deň si slovenskí diváci večer nenechali ujsť programovú ponuku JOJky. Najsledovanejšou reláciou utorka bolo Najlepšie počasie, ktoré si pozrelo až 679-tisíc divákov, s vynikajúcim 14,5 % ratingom a 29,8 % share (CS 12+). Noviny TV JOJ zaznamenali v utorok so 604-tisíc divákmi až 12,9 % sledovanosť a 27,3 % podiel univerzálneho publika, Šport si vyslúžil 11,4 % rating s 535-tisíc divákmi staršími ako 12 rokov.
Najsledovanejším nespravodajským programom utorka bola jednoznačne kinopremiéra celovečerného filmu Noe, ktorá v rámci mladého publika dosiahla výbornú 9,3 % sledovanosť a 28,7 % podiel na trhu. Najpočetnejšou cieľovou skupinou biblického príbehu s Russellom Croweom v hlavnej úlohe boli muži vo veku 45-54 rokov s 12,1 % ratingom a ženy v CS 35-44 s 12,0 % sledovanosťou.
V stredu 18. novembra sa JOJke znova podarilo prilákať k televíznym obrazovkám najviac divákov. Vo včerajšom programe bezkonkurenčne dominovalo semifinále súťaže Česko Slovensko má talent, ktorá ako líder trhu
v čase svojho vysielania znova potvrdila, že je najsledovanejšou show tejto jesene na Slovensku. Priamy prenos z veľkolepého programu na svetovej úrovni si nenechalo ujsť až 553-tisíc divákov, v CS 12+ tak show dosiahla skvelý 11,8 % rating. V rámci obchodne dôležitého publika zaznamenala talentová súťaž včera 11,4 % sledovanosť a vynikajúci 36,1 % podiel na trhu. Až 16,8 % rating si show vyslúžila v silnej cieľovej skupine diváčok vo veku 45-54 rokov.
V rebríčku TOP 10 najsledovanejších programov stredy (v CS 12-54) sa už tradične umiestnili všetky večerné spravodajské relácie televízie JOJ, ale aj podvečerná súťažno-kulinárska show Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorá si aj naďalej udržiava pozíciu jednoznačného lídra trhu v dôležitom slote v rámci access prime.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;bl