Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
19. októbra 2015 PR správyKultúra od PRservis.skSITA Diskusia()

Slováci prvý krát zvíťazili na prestížnom festivale v Cannes

BRATISLAVA 19. októbra – Cenu za najlepší 3D film na prestížnom festivale Cannes Corporate Media & TV Awards 2015 si po prvý raz v histórii tohto podujatia odniesli Slováci. Ocenená snímka Odysea energie, ktorú produkovala slovenská firma Strategic, sa vyrábala približne osem mesiacov a spolupracovalo na nej asi 40 ľudí.

„Sme veľmi poctení, že našu prácu ocenili na festivale v Cannes. Cena v podobe delfína, pre nás znamená jedno veľké ďakujem za prácu, nápady a energiu, ktorú sme do filmu spoločne ako tím investovali,“ povedala výkonná producentka zo spoločnosti Strategic Katarína Krivosudská. Asi sedemminútový film Odysea energie ilustruje všetky dôležité etapy zrodu zdrojov energie a ich využitie. Film Odysea energie je možné vzhliadnuť jedine v informačnom centre Energoland, ktoré sa nachádza pri jadrových elektrárňach Mochovce. Snímka je súčasťou 33 interaktívnych expozícií a premieta sa v plne automatizovanom 3D kine.

Pozrite si trailer k filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=xUVD-SEWiOo

Na šiestom ročníku udeľovania cien za najlepšie audiovizuálne diela, ktorý sa konal 15. októbra 2015, si cenu prebrali Katarína Krivosudská z agentúry Strategic, s.r.o. a Miroslav Šarišský zo Slovenských elektrární, a.s.

Cannes Corporate Media & TV Awards je jedným z najprestížnejších svetových festivalov v audiovizuálnom priemysle v komerčnej sfére. Porota udeľuje spomedzi stoviek prihlásených diel z celého sveta sošky v podobe delfína v niekoľkých desiatkach kategórií.

O spoločnosti Strategic, s. r. o.

Spoločnosť sa zaoberá najmä inováciami moderných technológií a kreatívneho obsahu, pričom využíva zariadenia ovládané interaktívne a dotykovo. Snaží sa tak spájať zobrazovaciu techniku (led, lcd, projekcie, hologramy a pod.) s kreatívnym, plnohodnotným a zaujímavým obsahom. Firma produkuje animácie, reklamné spoty, filmy, 2D, 3D reklamné kampane, firemné identity, aplikácie a iné. Viac o spoločnosti: www.strategic.sk

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

bx

K téme

Nakupovanie bez obsluhy a otváracích hodín. V Šali pribudli samoobslužné potraviny COOP Jednota 24/7 F&F a Tesco Online nákupy sú opäť najdôveryhodnejšie značky Slovákov

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Kultúra

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.