JOJ: Talentová show na JOJke aj v stredu porazila svoju konkurenciu
BRATISLAVA 17. septembra – Najsledovanejším programom dňa na trhu sa v stredu 16. septembra stalo Najlepšie počasie, ktoré si na TV JOJ nenechalo ujsť až 664-tisíc divákov, relácia tak zaznamenala excelentný 14,2 % rating a vysoko nadpriemerný 32,1 % podiel na trhu (CS 12+).
Najsledovanejším nespravodajským programom dňa bola včera jednoznačne show Česko Slovensko má talent, ktorá počtom divákov porazila konkurenčný komediálny seriál. Talentovú show si v stredu večer pozrelo až 646-tisíc divákov, dosiahla tak vynikajúcu 13,8 % sledovanosť a 32,0 % share (CS 12+).
Show na JOJke bola včera lídrom trhu v čase svojho vysielania aj pre mladé, komerčne dôležité publikum so skvelým výkonom (až 33,7 % Shr a 11,9 % Rtg). Diváčky v CS 12+ dosiahli až 15,8 % sledovanosť, najviac ich bolo z cieľovej skupiny 45-54 rokov s 18,5 % ratingom. Česko Slovensko má talent prilákal k obrazovkám aj mužov, ktorí v CS 45-54 zaznamenali 14,5 % sledovanosť.
Noviny TV JOJ včera zaznamenali takisto výborné čísla sledovanosti (11,4 % Rtg a 28,6 % Shr v CS 12+) a podvečerný formát Moja mama varí lepšie ako tvoja znova potvrdil svoju rastúcu pozíciu ako jednotka na trhu v čase svojho vysielania (26,1 % Shr a 4,7 % Rtg v CS 12-54 a 5,4 % Rtg v CS 12+).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia. PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;nr