Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
14. septembra 2015 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Česko Slovensko má talent v sobotu opäť jednotkou

BRATISLAVA 14. septembra – JOJ Group sa v sobotu 12. septembra stala jednoznačným lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase, kedy zaznamenala výbornú nadpriemernú sledovanosť 9,7 % a skvelý share 32,1 %. Samotná televízia JOJ dosiahla v prime time 8,2 % rating a 27,1 % share.
Zásluhu na tom má najmä divácky najúspešnejšia show tejto jesene – Česko Slovensko má talent, ktorú si v sobotu nenechalo ujsť až 572-tisíc divákov, čo znamenalo až 12,2 % sledovanosť a 30,0 % podiel na trhu (CS 12+). Aj v obchodne dôležitej cieľovej skupine bola talentová show JOJky lídrom trhu s vynikajúcim výkonom (11,9 % Rtg a 34,6 % Shr).
TV JOJ obsadila v sobotu prvé tri miesta v rebríčku najsledovanejších programov dňa. Po ČSMT malo najviac divákov Najlepšie počasie, ktoré s 11,0 % ratingom a 27,2 % share obsadilo druhú priečku v rámci univerzálneho publika (aj v skupine mladších divákov s 8,5 % Rtg). Treťou najúspešnejšou reláciou pre mladých boli Neuveriteľné svetové talenty (8,5 % Rtg a 28,5 % Shr). Jednotkou trhu v čase svojho vysielania bol v sobotu aj Šport na JOJke s 25,1 % share a 7,8 % sledovanosťou (CS 12-54).
V nedeľu 13. septembra sa najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa stalo V siedmom nebi, ktoré s 10,8 % ratingom a 26,0 % podielom na trhu znova porazilo konkurenčnú spevácku šou (CS 12+), pričom diváčky dosiahli opäť excelentný výsledok s až 13,4 % sledovanosťou a 30,2 % share. Najvyšší 14,1 % rating zaznamenali ženy vo veku 45-54 rokov.
Svoju hlavnú spravodajskú reláciu vysielala TV JOJ včera naživo z námestia M. R. Štefánika pri Dunaji v Bratislave, kde sa celú nedeľu konal najväčší square-eventový televízny projekt na Slovensku – JOJka v meste. Event bol okrem iného spojený tiež s bratislavským nočným behom Night Run, ktorého štart bol exkluzívnou súčasťou Novín TV JOJ. Okrem návštevníkov JOJky v meste a rekordného počtu účastníkov behu sledovalo večer toto podujatie naživo až 470-tisíc divákov Novín TV JOJ (10,0 % Rtg a 24,4 % Shr v CS 12+).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia.
PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;bl

K téme

Modrého anjela za najlepší hraný film 30. ročníka MFF Art Film získala emotívna sudánska dráma Zbohom, Júlia MFF Art Film bude aj ďalších 10 rokov v Košiciach

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.