JOJ: Česko Slovensko má talent v sobotu opäť jednotkou
BRATISLAVA 14. septembra – JOJ Group sa v sobotu 12. septembra stala jednoznačným lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase, kedy zaznamenala výbornú nadpriemernú sledovanosť 9,7 % a skvelý share 32,1 %. Samotná televízia JOJ dosiahla v prime time 8,2 % rating a 27,1 % share.
Zásluhu na tom má najmä divácky najúspešnejšia show tejto jesene – Česko Slovensko má talent, ktorú si v sobotu nenechalo ujsť až 572-tisíc divákov, čo znamenalo až 12,2 % sledovanosť a 30,0 % podiel na trhu (CS 12+). Aj v obchodne dôležitej cieľovej skupine bola talentová show JOJky lídrom trhu s vynikajúcim výkonom (11,9 % Rtg a 34,6 % Shr).
TV JOJ obsadila v sobotu prvé tri miesta v rebríčku najsledovanejších programov dňa. Po ČSMT malo najviac divákov Najlepšie počasie, ktoré s 11,0 % ratingom a 27,2 % share obsadilo druhú priečku v rámci univerzálneho publika (aj v skupine mladších divákov s 8,5 % Rtg). Treťou najúspešnejšou reláciou pre mladých boli Neuveriteľné svetové talenty (8,5 % Rtg a 28,5 % Shr). Jednotkou trhu v čase svojho vysielania bol v sobotu aj Šport na JOJke s 25,1 % share a 7,8 % sledovanosťou (CS 12-54).
V nedeľu 13. septembra sa najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa stalo V siedmom nebi, ktoré s 10,8 % ratingom a 26,0 % podielom na trhu znova porazilo konkurenčnú spevácku šou (CS 12+), pričom diváčky dosiahli opäť excelentný výsledok s až 13,4 % sledovanosťou a 30,2 % share. Najvyšší 14,1 % rating zaznamenali ženy vo veku 45-54 rokov.
Svoju hlavnú spravodajskú reláciu vysielala TV JOJ včera naživo z námestia M. R. Štefánika pri Dunaji v Bratislave, kde sa celú nedeľu konal najväčší square-eventový televízny projekt na Slovensku – JOJka v meste. Event bol okrem iného spojený tiež s bratislavským nočným behom Night Run, ktorého štart bol exkluzívnou súčasťou Novín TV JOJ. Okrem návštevníkov JOJky v meste a rekordného počtu účastníkov behu sledovalo večer toto podujatie naživo až 470-tisíc divákov Novín TV JOJ (10,0 % Rtg a 24,4 % Shr v CS 12+).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia.
PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;bl