Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
11. septembra 2015 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Kam doviedla Patrika Hermana novinárska zvedavosť tentoraz?

BRATISLAVA 11. septembra – O čerstvosti dnes hovoria všetci obchodníci, dokážu však svoje tvrdenia obhájiť? Slovenskí zákazníci označili Lidl v reprezentatívnom prieskume verejnej mienky agentúry TNS za „jednotku v čerstvosti“. Tento reťazec ročne predá z každého výrobku zo svojej stálej ponuky v priemere 650 000 kusov. Neležia teda dlho v regáloch a vďaka tomu si ich čerstvosť vychutnáte u vás doma. No Lidl má aj ďalšie presvedčivé argumenty. Aké? To sa rozhodol preveriť rešpektovaný novinár stojaci vždy na strane ľudí – Patrik Herman.

Na to, aby sa k zákazníkom dostali čerstvé produkty, musia byť splnené viaceré podmienky. Všetko sa začína výberom kvalitných a spoľahlivých dodávateľov. Najnovšie technológie a kvalitné suroviny v spojení s osvedčenými postupmi zabezpečenia čerstvosti sú podstatným kúskom skladačky. Mimoriadne dôležitú úlohu zohrávajú centrálne sklady. Tu sa totiž prijímajú a uskladňujú všetky produkty, ktoré neskôr nájdete na pultoch Lidl. A práve odtiaľto každý deň putuje viac ako 3 000 000 výrobkov do predajní.

„Aj my, moderátori, z času na čas chodíme ako bežní ľudia do obchodu. Sme rovnako zvedaví a zaujíma nás, ako to vyzerá a čo sa deje predtým, než vložíme nejaký tovar do košíka. Kto by sa nechcel pozrieť do zákulisia? Lákalo ma to osobne aj profesionálne – vidieť to na vlastné oči. Dostal som sa na miesta, kde sa bežný zákazník nedostane a som rád, že mu to všetko, čo som videl, môžem sprostredkovať,“ povedal Patrik Herman.

Vo svojej prvej reportáži pre vás Patrik dôkladne preverí ako je o čerstvosť postarané počas prepravy tovaru a v centrálnom sklade Lidl. Neskôr zvedavého novinára cesta po stopách čerstvosti zavedie aj k dodávateľom Lidla, celkovo pre vás nakrútil päť videí.

Čo teda Patrik Herman zistil o čerstvosti v Lidli? Dokázal ho obchodný reťazec presvedčiť, že čerstvosť pre neho znamená úplne všetko? Odpovede na tieto a mnohé ďalšie otázky nájdete na stráne www.lidl.sk/cerstvost.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Kráľovský Muscat: Pravý Orient, vôňa kadidla a púštne dobrodružstvá Pre fanúšikov Štvrtého krídla vyšiel špeciálny zápisník Nie som Zúrivka, som Violet

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.