Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
17. júna 2015 PR správyInformačné technológie od PRservis.skSITA Diskusia()

Londýnske kaviarne využívajú analytiku superpočítača Watson

BRATISLAVA 17. júna – Spoločnosť IBM oznámila, že londýnska sieť kaviarní Honest Café používa analytiku superpočítača Watson, aby lepšie využila všetky postrehy a návrhy svojich klientov na dosiahnutie lepších predajných výsledkov.

Kaviarne bez obsluhy Honest Café na obsluhu zákazníkov využívajú najnovšie technológie v podobe moderných automatov umiestnených v jednotlivých prevádzkach. Všetky kaviarne Honest Café ponúkajú zákazníkom rôzne kombinácie zdravého občerstvenia vyrábaného zo surovín nakúpených od lokálnych dodávateľov. Honest Café má v ponuke nízkokalorické jedlá, džúsy, ovocné čaje, popcorn, a samozrejme horúce nápoje.

Vzhľadom na to, že sieť kaviarní Honest Café je bez obsluhy, pre ich prevádzkovateľa bolo o to náročnejšie získať od zákazníkov spätnú väzbu. „Nevieme kto sú naši zákazníci, o čom sa rozprávajú, alebo ako sa cítia v našich kaviarňach,“ hovorí Mark Summerill, šéf vývoj produktov siete kaviarní Honest Café. Ako pre každý start-up bolo aj pre Honest Café dôležité vedieť, o čo majú skutočne zákazníci záujem.

Honest Café mala k dispozícií dáta zo svojich predajných automatov, ktoré sa rozhodla analyzovať pomocou najmodernejších analytických nástrojov superpočítača Watson. Všetky predajné automaty Honest Café zachytávajú samozrejme dôležité informácie o predaji jednotlivých produktov, čase ich predaja, výbere produktov pri jednotlivých nákupoch a podobne. Spoločnosť Honest Café sa obrátila na tím profesionálov Watson Analytics s cieľom získať všetky potrebné informácie vedúce k lepšiemu poznaniu zákazníkov, ako aj lepším výsledkom predaja na základe analýzy dát poskytnutých predajnými automatmi.

Aj vďaka prediktívnym analýzam Watson Analytics Honest Café disponuje kľúčovými informáciami o vzorcoch zákazníckeho správania svojich klientov, a vie lepšie časovať svoje marketingové akcie tak, aby dosiahla lepšie predajné výsledky.

Viac informácií nájdete na:
http://www-03.ibm.com/press/us/en/pressrelease/47099.wss

O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Martin Murgáč. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Developer JTRE opäť láme výškový rekord. Hlási najvyšší počet predaných bytov v prvom polroku Romantická séria Londýnske klenoty pokračuje

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Informačné technológie

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.