JOJ: Tanec snov včera sledoval rekordný počet divákov
BRATISLAVA 20. apríla – JOJ Group zaznamenala ďalší mimoriadne úspešný víkend. V nedeľu 19. apríla dosiahla JOJ Group vysoko nadpriemerný výkon v hlavnom vysielacom čase v rámci univerzálnej cieľovej skupiny divákov, v ktorej zaznamenala až 13,9 % rating a 30,0 % share. V sobotu sa JOJ Group stala prvou voľbou pre mužov v prime time, v nedeľu bola TV JOJ lídrom trhu pre ženy v hlavnom vysielacom čase (CS 12-54).
Tanečná show televízie JOJ Tanec snov včera dosiahla svoje rekordné výkony. Špeciálne siedme kolo, venované folklórnym tancom, privítalo na svojom tanečnom parkete legendárny súbor Lúčnica a pozvanie prijal aj umelecký vedúci
a choreograf Lúčnice prof. Štefan Nosáľ. Tanec snov si aj vďaka týmto exkluzívnym hosťom nenechalo ujsť doteraz najviac divákov – až 586-tisíc v univerzálnej cieľovej skupine 12+, show tak bola znova lídrom trhu v čase svojho vysielania, pričom dosiahla excelentnú 12,6 % sledovanosť a skvelý 31,4 % podiel na trhu.
Najsledovanejším nespravodajským programom dňa TV JOJ bol Tanec snov aj v rámci komerčne dôležitej cieľovej skupiny, keď v CS 12-54 dosiahol vynikajúci 8,1 % rating a 24,3 % share. Televízia JOJ sa včera aj vďaka týmto výkonom stala trhovou jednotkou v prime time pre ženskú časť mladšieho publika (9,9 % Rtg a 25,2 % Shr v CS 12-54).
V nedeľu 19. apríla sa opäť skvele darilo aj spravodajským reláciám JOJky.
Za všetky spomeňme Noviny TV JOJ, ktoré si včera pozrelo až 602-tisíc divákov (CS 12+), ktorí dosiahli vynikajúcu sledovanosť 12,9 % a share 28,2 %. Najlepšie počasie včera sledovalo až 572-tisíc divákov s 12,3 % ratingom a 25,5 % trhovým podielom v univerzálnej cieľovej skupine.
V tretiu aprílovú sobotu sa JOJ Group stala lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase pre mužov v CS 12-54 (8,7 % Rtg a 28,1 % Shr). Zásluhu na tom mala aj premiéra amerického akčného trileru Práskač (Snitch), ktorý na JOJke dosiahol výbornú 9,5 % sledovanosť a 23,6 % share (CS 12+). Lídrom trhu a najsledovanejším nespravodajským programom soboty bol film rovnako aj v komerčne dôležitej cieľovej skupine (8,8 % Rtg a 25,8 % Shr v CS 12-54). Najsilnejšou cieľovou skupinou filmu boli muži vo veku 45-54 rokov, ktorí dosiahli až 15,4 % sledovanosť a vynikajúci 32,6 % share.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;bl